Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #1 Skrevet 22. mai 2012 er folk som ikke klarer å la være på å rakke ned på ting som de ikke liker selv. Har en fin kollega som er slik. F.eks hvis jeg sier at ikveld skal jeg ha sushi og det gleder jeg meg til, så må han alltid si, Sushi? æSJ, det smaker jo vondt! Det er så j... uhøflig. Hva med å bare si: jeg liker ikke sushi jeg (eller bare holde kjeft). Selv om ikke DU liker det så trenger man ikke å si æsj og ugh og alt sammen. Så bare i tråden om hva folk synes er oppskrytt at det er mange som må legge til et æsj o.l. bak ting de ikke liker. Ha respekt for at andre ikke liker det samme som deg da! Er jo samme måte som min tre-åring snakker om mat.....
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. mai 2012 #2 Skrevet 22. mai 2012 Helt enig!! Hater at folk skal rakke ned på maten man skal ha, samtidig som de får sagt hvor ekkelt det er. Vel, mye jeg ikke liker og men jeg æsjer meg ikke over det av den grunn.
*Yuna* Skrevet 22. mai 2012 #3 Skrevet 22. mai 2012 Jeg spiser sushi jeg, jeg bare syns det er oppskrytt i forhold til at det er SÅ godt! For meg er det ok bare. Men enig i at det er frekt og si æsj slik som du beskriver.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #4 Skrevet 22. mai 2012 Helt enig! Hvis folk skal spise noe jeg ikke liker, så sier jeg bare:" det blir sikkert godt!", og hvis noen skal noe jeg ikke syns er gøy, så sier jeg bare:" det blir sikkert kjempegøy", fordi jeg vet jo at DE syns det er godt og gøy, og da er det jo det samme hva JEG syns. Sånne som må rakke ned på alt syns jeg bare er teite!
L-8 Skrevet 22. mai 2012 #5 Skrevet 22. mai 2012 Hehe, var vel egentlig bare jeg som skrev det :-P Og for å presisere ville jeg aldri ha sagt æsj til mat i det virkelige liv! Men det jeg lurer på er hvorfor det er fullstendig akseptert å si "æææææsj, lungemos!" Mens "æææææsj, taco!" ikke er ok? Jeg synes heller ikke noe om folk som på død og liv skal rakke ned på ting de selv ikke liker, være seg mat, musikk, litteratur, møbler, hva som helst egentlig...
Major HotLips Houlihan Skrevet 22. mai 2012 #6 Skrevet 22. mai 2012 Noen har sosiale antenner korte som skjeggstubber. Og tenk på det, et barn får ikke si æsj til maten så hvorfor skal voksne få det?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #7 Skrevet 22. mai 2012 Helt enig!! Hater at folk skal rakke ned på maten man skal ha, samtidig som de får sagt hvor ekkelt det er. Vel, mye jeg ikke liker og men jeg æsjer meg ikke over det av den grunn. Det som irriterer meg er folk som bruker ordet "hater" om alt...
Magia Skrevet 22. mai 2012 #8 Skrevet 22. mai 2012 Syns det er unødvendig å kommentere slikt sånn til vanlig, men det blir litt annerledes å skrive sånt i en tråd som handler om hva man synes er oppskrytt. Hvis du er så sårbar at du er redd for å se noe du liker på andres "oppskrytt-liste", så er det ikke verre enn å ikke lese tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå