Gå til innhold

Hva irriterer deg på jobben?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk som har høy lyd på mobilen sin

Folk som tar mobilen i møter

De skal mene noe om alt og alle, men ikke tar ansvar for noe selv

Gjest Sekretøsa
Skrevet

De som bruker all tida si på facebook og i private samtaler, sånn at det blir mer å gjøre for meg.

Skrevet

At ventilasjonsanlegget ikke virker som det skal og at det stadig er noe tull med datasystemene.

Skrevet

Ene kokken som tror han eier plassen, og røyker inne i resturanten.

(Har sagt ifra høyere opp, men det hjelper ikke)

Skrevet

At lederen er et komplett analfabet når det gjelder data og at noen fra høyere hold ikke griper inn i forhold til det.

Skrevet

De få personene som alltid klarer å få en til å føle seg ubrukelig. Og de personene som gjør alt så utrolig tungvint og jobber så sakte at man bare vil rive fra dem det de driver med og gjøre alt alene istedet.

Skrevet

at folk er dårlige til å signere på rapportskjema, og at de elegant hopper over "kjedelige" arbeidsoppgaver... Slik at da må jeg gjøre de!

Skrevet

De som har dataangst, og nekter å lære seg. Så sier de at de er for gamle til å lære seg. (bullshit) så må noen andre ta skrivearbeidet for dem.

Skrevet

De som har dataangst, og nekter å lære seg. Så sier de at de er for gamle til å lære seg. (bullshit) så må noen andre ta skrivearbeidet for dem.

de også ja! Og de som uansett hvor godt man prøver å innformere om nye rutiner og miljøregler ikke klarer å få det med seg! Neste skritt er lapp i panna på hver enkelt...

Skrevet

Folk som ikke gjør jobben de skal, slik at andre må ta deres del i tillegg til sin egen eller du må stå og passe på at de gjør det de skal.

Folk som ikke rydder opp etter seg. Rotet forsvinner ikke på magisk vis, dessverre.

Skrevet

Selgere som ikke gjør jobben sin og man må våke over de som en hauk!

Skrevet

Det meste egentlig, så derfor har jeg fått meg ny jobb ;)

Skrevet

Ansatte som maser utenfor arbeidstid.

Skrevet

her er det foreldre jeg irriterer meg over :P er det så vanskelig å merke klær og være hyggelig mot oss som passer barna deres, og bryr oss om dem hver dag? :P:D :D

Skrevet

Unnasluntnere, vet ikke hva annet og kalle de, men de irriterer meg grønn!

Skrevet

Ansatte som maser utenfor arbeidstid.

Hva i alle dager maser de ansatte om utenom arbeidstid.? Tror aldri jeg har tatt kontakt med sjefen min etter jeg har gått hjem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...