Gå til innhold

Da har jeg vært en vaskeekte Nancy Drew i stalkerutgave!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høygravide meg på sjekker'n gjen, en aldri så liten oppdatering :D

Da ingen metoder for å finne navnet til han jeg er så nysgjerrig på fungerte, tok jeg liksågodt nr på bilen hans, jeg var så heldig å se bilen i går, googlet på nettet om det gikk an å finne bileier (og det går så fint atte! :D) og fant omsider navnet hans. Så gikk jeg på opplysningen og fant telefonnummeret. Jeg tekstet, fikk svar, han ringte og vi skal kanskje treffes til helga! :D

Tro det eller ei så er jeg ganske sjenert, og gledegruer meg. Kan bli flaut! Spesielt når han får summet seg og vil vite hvordan jeg klarte å finne ut hva han het/telefonnummeret ;)

Meeen, det er bedre å angre på noe man har gjort enn å angre på noe man ikke har gjort, og den som intet våger intet vinner! Tjohei i sommersolen :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, du er sinnsykt tøff da! :)

Skrevet

Bare si at du søkte han opp på bilnummeret. Den fulle historien kan han få senere, om det blir dere. :) Lykke til.

Skrevet

Så kult og tøft gjort. :D Lykke til. Må oppdatere igjen da. :)

Skrevet

Får håpe han ikke hadde en bil registrert i sin bror eller fars navn da.

Eller lånte bil av en kamerat :)

Lykke til

Skrevet

Hihi, du er bare rå da :D

Håper dette blir vellykket :) :) :)

Skrevet

Vet han at du er høygravid? Tenk å skulle på date med en dame... som tropper opp fødeklar :P

Skrevet

Hehe, det er jo bilen hans siden han har svart meg :) Men det var jo såklart en sjanse å ta, for jeg var heller ikke 100% sikker på at det var den bilen.

Han så meg faktisk en dag her, men hadde ikke registrert at jeg var gravid! Magen er ganske stor da ;P Men har altså fortalt det ja :)

Jeg vet ikke om det skal kalles en date, men treffes skal vi iallefall :D

HI

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

KULT! det blir bra hi! Du er tøff, datet en fyr som gravid jeg også hehe, men dabbet over til vennskap, mene r gode venner fremdeles da :P

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...