Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #1 Skrevet 22. mai 2012 Høygravide meg på sjekker'n gjen, en aldri så liten oppdatering Da ingen metoder for å finne navnet til han jeg er så nysgjerrig på fungerte, tok jeg liksågodt nr på bilen hans, jeg var så heldig å se bilen i går, googlet på nettet om det gikk an å finne bileier (og det går så fint atte! ) og fant omsider navnet hans. Så gikk jeg på opplysningen og fant telefonnummeret. Jeg tekstet, fikk svar, han ringte og vi skal kanskje treffes til helga! Tro det eller ei så er jeg ganske sjenert, og gledegruer meg. Kan bli flaut! Spesielt når han får summet seg og vil vite hvordan jeg klarte å finne ut hva han het/telefonnummeret Meeen, det er bedre å angre på noe man har gjort enn å angre på noe man ikke har gjort, og den som intet våger intet vinner! Tjohei i sommersolen
Musemorbr / Skrevet 22. mai 2012 #3 Skrevet 22. mai 2012 Bare si at du søkte han opp på bilnummeret. Den fulle historien kan han få senere, om det blir dere. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #4 Skrevet 22. mai 2012 Så kult og tøft gjort. Lykke til. Må oppdatere igjen da.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #5 Skrevet 22. mai 2012 Får håpe han ikke hadde en bil registrert i sin bror eller fars navn da. Eller lånte bil av en kamerat Lykke til
kaklemor Skrevet 22. mai 2012 #6 Skrevet 22. mai 2012 Hihi, du er bare rå da Håper dette blir vellykket :)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #7 Skrevet 22. mai 2012 Vet han at du er høygravid? Tenk å skulle på date med en dame... som tropper opp fødeklar
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #8 Skrevet 22. mai 2012 Hehe, det er jo bilen hans siden han har svart meg Men det var jo såklart en sjanse å ta, for jeg var heller ikke 100% sikker på at det var den bilen. Han så meg faktisk en dag her, men hadde ikke registrert at jeg var gravid! Magen er ganske stor da ;P Men har altså fortalt det ja Jeg vet ikke om det skal kalles en date, men treffes skal vi iallefall HI
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 22. mai 2012 #9 Skrevet 22. mai 2012 KULT! det blir bra hi! Du er tøff, datet en fyr som gravid jeg også hehe, men dabbet over til vennskap, mene r gode venner fremdeles da Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå