Gå til innhold

Flere med lavt blodtrykk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan opplever dere dette? Blodtrykket mitt er 90/50, men kan ikke si at jeg legger spesielt merke til det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde lavt blodtrykk i begynnlsen av svangerskapet. Jeg følte at jeg skulle besvime når jeg reiste meg opp brått, var generelt sliten og trøtt. Tror man får lavt BT av å kutte ut kaffe, som jeg gjorde da jeg ble gravid.

Skrevet

Jeg sliter veldig med det! Blir fort svimmel og har svimt av flere ganger, spesielt i stressende situasjoner.

Skrevet

spis lakris, det hjelper visstnok om man blir lett svimmel. har lavt blodtrykk, men er ikke svimmel eller noe. men generelt dau-trøtt ,som legen mente delvis skyldte lavt blodtrykk.

Skrevet

Og bris/farris. Og kaffe :)

Skrevet

ja, slitsomt å være trøtt og svimmel....

Skrevet

mitt blodtrykk er på 88/50..kjenner jeg er mye trett og slapp...

Skrevet

Jeg har alltid et "imponerende lavt blodtrykk" som legen min sier ;) , det ligger i familien.

De to gangene jeg har vært høygravid, har jeg hatt et blodtrykk som er normalt for de fleste.

Det kan være utfordrende til tider, f.eks. dersom jeg glemmer å spise, eller reiser meg for fort etc, når det er varmt...

Men ander ganger merker jeg ikke noe til det i det hele tatt :)

Dersom jeg ikke er flink til å passe på å ha nogenlunde faste måltider, blir jeg fort sliten, slapp og trett.

Jeg har også ofte jernmangel og må gå på jerntabletter med jevne mellomrom (sist gang var det så lavt at jeg hadde jern-anemi), men er ikke sikker på om det er slik for alle/de fleste med lavt blodtrykk.

Skrevet

mitt blodtrykk er på 88/50..kjenner jeg er mye trett og slapp...

Lurer rett og slett på om jeg ikke reagerer så mye på det fordi kroppen min er vant til at det er så lavt jeg.......?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...