Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #1 Skrevet 21. mai 2012 Vi har en ny og ubrukt Maxi Cosi Pebble som vi kjøpte for 3 uker siden. Den er ikke tatt i bruk ettersom babyen enda ikke har kommet. Nå har vi fått et tilsvarende sete i gave fra besteforeldrene. Og ettersom vi ikke har behov for to ønsker jeg å selge det vi har kjøpt for noen uker siden. Ser at mange er skeptiske til å kjøp brukte seter, men nå er jo ikke dette brukt. Og kvittering/garanti følger med. Prisen er 1700 kroner. Tror dere det er mulig å få solgt det? På finn feks?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #2 Skrevet 21. mai 2012 Legg ut en annonse, så finner du ut det. Full pris kan du nok glemme å få.
Venter endelig nr2 😍 Skrevet 21. mai 2012 #4 Skrevet 21. mai 2012 Vi kjøpte Maxi Cosi Pebble i dag, med base til 2000 kr på Barnas Hus... Du får nok solgt det, men ikke til fullpris nei...
anonym91 Skrevet 21. mai 2012 #5 Skrevet 21. mai 2012 kan jo bytte det i butikken om det ikkje er brukt.. eller så får du nok ikkje pengene du ønsker igjenn
Gjest peacock Skrevet 22. mai 2012 #8 Skrevet 22. mai 2012 Er vel enklest å bytte det? Om du ikke får pengene retur finnes det sikkert annet dere får bruk for etterhvert (for da får du en tilgodelapp).
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #9 Skrevet 22. mai 2012 Skal prøve, men det har vel gått for lang tid for å få pengene tilbake. Kan hende jeg kan få en tilgodelapp som dere sier. Jeg trenger i alle fall ikke to seter!
Gjest peacock Skrevet 22. mai 2012 #10 Skrevet 22. mai 2012 Ellers kan du kanskje bytte det dere har fått i gave?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #11 Skrevet 22. mai 2012 Det er kjøpt på salg og det står spesifisert at det ikke kan byttes Men ellers hadde ikke det vært noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå