Ifadrops Skrevet 21. mai 2012 #1 Skrevet 21. mai 2012 Heisann! Jeg er i uke 23+ 4, og magen har virkelig vokst! Men jeg føler meg feit jeg! Har alltid hatt litt ekstra på magen, men nå klarer jeg jo selvfølgelig ikke å holde inn magen Men føler meg svær! Magen er ikke sånn superfast nedenfor, men resten av magen er steinhard. Så når jeg er ute og går, så ender det opp med at jeg går og stryker meg på magen, og kanskje vagger litt ekstra slik at folk rundt skal skjønne det at jeg er gravid, og ikke feit liksom. Ser jo mange som er like langt på vei som meg, og de er ikke så store de! Jeg personlig elsker jo babymager! Men jeg liker ikke min egen.. Jordmora sier at jeg har normal magemål, men som sagt så føler jeg ikke det selv. Jeg føler meg ikke sånn glødende. Noen som kanskje føler det samme? Eller noen som har noen trøstende ord?
Nyttårs barn Skrevet 21. mai 2012 #2 Skrevet 21. mai 2012 Tenker du ser flott ut jeg. Tror ikke det er så mange damer, gravide eller ei som er 100% fornøyd med kroppen sin. Kos deg med magen din, snart er gravidetiden over:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå