Gå til innhold

Kan du anbefale bleie til slank gutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukte rema sin nr 4 og vært veldig fornøyd, men nr 5 er alltid utsolgt, så har ikke fått testa den. Har til nå prøvd coop og first price i nr 5. coop er alt for stor og first price fikk han utslett av. pameprs har jeg prøvd før, men syntes de ble altfor gele aktige, og libero synes jeg har dårlig pass form slik som coop og har. Har har litt kulemage og veldig slank over rompa og tynne lår. Kan nevnes at nr 1 bleiene måtte jeg brette ned fronten på til han var 1 mnd fordi eller ble hulla til beine for store. Skal svart lite til før bleia sægger og begynner å lekke pga dårlig pass form.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv pampers igjen du.. Eventuelt acitv fit bleiene til pampers. ingenting anent sitter på bleierumpa her vertfall

Skrevet

Her i huset har de med tynn rumpe brukt pampers og de med rund rumpe brukt libero.

Skrevet

Ja da får jeg prøve pampers igjen. er vel egentlig derfor rema er så gode, føler de er mer som pampers, men uten å bli så gele. Men nr 5 til rema må være veldig populær for hylla er alltid tom når jeg er innom der.

HI

Skrevet

Foreslår også å prøve Pampers igjen. Nummer 4 sitter sikkert bra og havner som regel under kulemagen:p Lykke til!:P

Skrevet

Bruker rema 1000 sine bleier på min gutt! Beste passformen og kvalitet syns jeg:-) 2 år og 13 kg og 90 cm

Skrevet

anbefaler også pampers til slanke/tynne barn. Sønnen min kunne ikke bruke annet. Selv om bleia blir litt gele når den fylles opp så veier det fint opp mot lekkasjer og sårhet ;)

Skrevet

Bruker rema 1000 sine bleier på min gutt! Beste passformen og kvalitet syns jeg:-) 2 år og 13 kg og 90 cm

Helt enig i at rema sine er best, men som jeg skrev i HI er det utsolgt hver gang jeg er innom butikken fortiden. Så i dag kjøpte jeg pampers, får prøve det igjen. Han her er 20måneder, 11kg og 87cm målt og veid hjemme, så er bare sånn ca vekt og høyde.

HI

Skrevet

Vi bruker rema 5 og har brukt pampers når det er tomt. Det er gode bleier med minimal forskjell, så selv om vi foretrekker rema, lider han ingen nød når de er utsolgt. Et tips er å klage til butikken, for at de alltid er utsolgt. De ønsker jo å ta inn nok, og tjener selvfølgelig på å ta inn flere og på å ha fornøyde kunder.

Skrevet

Jeg ga beskjed i dag, så de skulle bestille inn mer av rema sine. Skal ikke være lett med slanke barn heller.

Kan vel nevna jeg kjøpte boksere til han i str 86, tenkte det var kjekt når han bruker t.skjorte utover nå. men selv utenpå bleie henger og slenger de på han. :)

HI

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Bruker Libero up and Go. Har en lang jente på 14 mnd som kun veier 10 kg, pampers liker jeg ikke hindre utslett sikkert pga lotion i bleiene og de lukter tiss. Libero er eneste som funker her slim fit og up and Go.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...