Gå til innhold

Hvor ofte spiser dere godteri?

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEg er selv veldig sløv og tenker ikke over hva jeg putter i munnen.

Går nesten ikke en dag uten at jeg spiser søtsaker :/

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Nå er det 2 månder siden sist jeg spiste søtsaker ala smågodt og sjokolade.

Spiser litt potetgull og nøtter på helg :)

Skrevet

Jeg tenker heller ikke over hva jeg putter i munnen.. Har jeg godteri i nærheten så hopper det lett inni munnen gitt. mmmmmmmmmmmmm.

Og det merkligste er jo at når lørdagen kommer så er jeg sjelden sugen på noe :/

Skrevet

Kjøper Superchips hver fredag og den gomler jeg på både lørdagen og søndagen også, før den er tom.

Skrevet

JEg er selv veldig sløv og tenker ikke over hva jeg putter i munnen.

Går nesten ikke en dag uten at jeg spiser søtsaker :/

Lørdager, men jeg er på slankekur altså. Til vanlig spiser jeg gjerne litt hver dag...

Skrevet

For ofte, men nå er det slutt på godterispising i uka. Tidligere hatt opphold på fire måneder.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Nå er det 2 månder siden sist jeg spiste søtsaker ala smågodt og sjokolade.

Spiser litt potetgull og nøtter på helg :)

Skal sies at jeg spiste godis daglig før jeg sluttet, sluttet på dagen, da jeg fant ut at eneste måten å roe godis inntaket var å slutte helt. Så nå har jeg et år uten godis..

Skrevet

En dag i løpet av helga + bursdager og andre dager som feires med kake og annet søtt...

Men nå som sola og varmen endelig er her har det lett for å bli et par is i løpet av uka også...

Skrevet

Så og si hver eneste dag. Det hører sjeldenheten til hvis det går en dag hvor jeg ikke spiser noe søtsaker. Prøver å begrense meg i ukedagene, men når helgen kommer skeier jeg ut. Putter hva det måtte være i munnen ;)

Drikker nesten aldri brus til hverdags, og det går stort sett i sjokolade. er ikke så glad i potetgull o.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...