Kæmma og trultene Skrevet 21. mai 2012 #1 Skrevet 21. mai 2012 Jeg er i uke 18. Vært sjuikmldt i 2 ujker pga urinveisinfeksjon og vært sliten pga lavt blodtrykk (type får problemer med å stå på banen til jobb i 15 minutter). Var klar for å begynne på jobb igjen idag (kontorjobb) men fikk litt feber igår. Så idag har jeg verka hele dagen, og våkna nå med 39 i feber. >Tok 2 paracet med føler meg mildt sagt møkk... Hva skal man gjøre da?? Jeg kan jo ikke være hjemme fra jonbb imrg igjen, etter så lang tid, men jeg kan jo ikke sitte der med feber heller? Ikke like mye som idag iallefall. Hva ville dere gjort? Jeg vil ikke være borte, men vil tenke på meg og bebien også... I tillegg har jeg mye styr med barnefar, som er i harnisk og ikke vil ha noe med oss å gjøre mens jeg prøver å iallefall få info nok fra han til å oppgi han som far... Sliten, med mine to små på 3 og 6 som jeg har alene De er hos faren sin til onsdag da, men så er de hos meg til langt uti juni.
November-spire-79 Skrevet 21. mai 2012 #2 Skrevet 21. mai 2012 Du må ikke dra på jobb med feber. Det er ikke bra for deg og barnet. Bli hjemme å plei deg selv til du blir frisk. Høres ut som om du har det ganske tøft.
Gjest FinogFjong Skrevet 21. mai 2012 #3 Skrevet 21. mai 2012 Du må kontakte fastlege å forlenge sykmelding. Du har ikke rett til egenmelding før du har vært i jobb i 16 dager etter en sykmeldingsperiode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå