Gå til innhold

Noen med tips her (Dildo)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe flaut spm. Men nå som mannen har fått seg jobb, som tilsier at han er mye borte, og når han er hjemme, så har sexlivet forbedret seg MAX.

Vi var enige i å prøve noe nytt (er nok av de som har sex under teppet, lyset avslått) og det har vært en stor suksess, nå har han foreslått dildo til neste "runde", noe jeg må si jeg er spent på.

Men så er jo saken den da, siden han er mye borte, så tenkte jeg å ordne meg med noe jeg kan bruke når han er borte også. Jeg klarer kun å "komme" i dusjen når jeg er alene.

Så: Tips til dildo man kan ta med i dusjen? Gjerne med vibrasjon også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen?

Dette er totalt ukjent område for meg..

HI

Skrevet

Trooooooooooooll!!!!! Gå inn på kondomeriet da vel... Nytter ikke med dildo tips, det er som å forvente at en sex stilling som jeg liker skal du også like.

Skrevet

Jeg veit bare at en rabbit er heeeelt sinnsyk!!!!! Men er ikke sikker på om du kan ha den i dusjen...

Enjoy ;)

Skrevet

Trooooooooooooll!!!!! Gå inn på kondomeriet da vel... Nytter ikke med dildo tips, det er som å forvente at en sex stilling som jeg liker skal du også like.

Er da ikke troll fordi jeg spør om det da vel.. For en påstand :(

Jeg tenkte bare om noen har tips til dildoer som tåler dusj, som de mener er bra. Jeg har aldri før hatt en dildo eller noe annet sexleketøy før.. Vel, har noen "små ting" nå, men ikke noe dildo eller vibrator.

Er inne på siden til kondomeriet, men det er jo en jungel, og for den som ikke kan noe om dette, så er det ikke bare å lese om hva de har skrevet om den. Burde vel egentlig dratt innom et kondomeri, men tror nok aldri jeg vil klare å gjøre det, ville finne det for flaut, synes det er flaut å kjøpe undertøy når det står en mann i kassen. Kan ikke noe for det, er bare slik jeg er som menneske.

Skrevet

Jeg veit bare at en rabbit er heeeelt sinnsyk!!!!! Men er ikke sikker på om du kan ha den i dusjen...

Enjoy ;)

Takk for tips, søkte opp på kondomeriet, og den er vanntett, men står at de er utsolgt, så spørs om de får den inn til helga igjen.. Men kommer nok helt klart til å vurdere den til "senere" bruk.. Kanskje jeg bør kjøpe en til helgen da, og følge med når denne kommer igjen, så kan man kjøpe den senere.. Humm, ikke så lettvint dette.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...