Gå til innhold

Hvilken foundation eller pudder bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt foundation true match i d siste men er ikke fornøyd. Vil kjøpe noe annet i morra som er finere på huden. Har dere noen tips? Jeg har lyst å prøve glo minerals. Noen som har erfaring med den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

clinique, even better bruker jeg.

Skrevet

Er det foundation #2?

Skrevet

Jeg bruker foundation fra clinique og pudder fra kanebo. Solpudder fra guerlain. Er kjempefornøyd med alle produktene! Drøye produkter alle, kjøper pudder en gang i året og jeg bruker en god del altså:)

Skrevet

Bare escentuals (id minerals)...

Skrevet

Chanel vita lumiere , den er veldig veldig god. Også Id bare minerals. Ikke sammen altså:-)

Skrevet

Glo er kjempebra synes jeg. Liker best pudder-foundation. Nå bruker jeg Studio Fix foundation fra MAC, den har litt dårligere dekkevne enn Glo, men er helt ok nå mot sommeren.

Skrevet

Syns glo pressed base er bedre enn ID, men gå for mineralpudder, det er for de fleste det beste.

Skrevet

BellaSuz bruker du foundation, pudder og solpudder samtidig? Hvor mye koster produktene?

Skrevet

Hvor får man kjøpt glo minerals mineralpudder?

Skrevet

HI: jeg bruker alt samtidig ja, men pudder børster jeg bare løst over med kost, mens nesten hele ansiktet får seg en liten dæsj solpudder her og der. Ser veldig naturlig ut, selv om det høres ut som jeg har på masse:)

Foundation koster ca 170(?), pudder (refill) koster ca 330, solpudder ca 350-400. Dyrt, men som sagt drøyt!

Kjøper alt på enten strawberrynet el taxfree:)

Vil også anbefale shiseido cleansing foam for sensitiv hud, ca 200 kr. Fantastisk produkt jeg er helt avhengig av, huden føles helt helt ren:))

Skrevet

Hvor får man kjøpt glo minerals mineralpudder?

Som regel på spa/hudpleiesalonger. Kan være greit å kjøpe der første gang for å få riktig farge. Finnes også i diverse nettbutikker. :)

Skrevet

Ok da skal jeg se på Femina eller cosmopol. :) Mulig dem har pudderet der?

Skrevet

Er det foundation #2?

Jepp det er det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...