Miss Dynamite Skrevet 21. mai 2012 #1 Skrevet 21. mai 2012 kan ikke særlig mye om de forskjellige. men så på : apple ipad 16gb (3rd gen) og en apple ipad 2 16gb 3g. pris er noe av det samme egentlig, men hva er egentlig best? klarte ikke legge inn link. fant på netonnet.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 21. mai 2012 #2 Skrevet 21. mai 2012 Ipad 3 er den nyeste versjonen med litt bedre kamera enn ipad 2. 16 gb er den med minst lagringskapasitet. Ipad2 16gb +3g har mulighet for å surfe på mobilnettet hvis det ikke er trådløst nett i nærheten. Selv har jeg ipad 2 32gb UTEN 3g, som jeg akkurat nå sitter og svarer deg på, fra en hotellterrasse i Tyrkia:) har aldri savnet 3g, men har en iphone med det:)
Miss Dynamite Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2012 Men bruker du kamera mye feks? er det noe must? Hvis man har bredbånd telefoni (utenom) , kan den da kobles til ipad? Sitter og ser på den ipad 3, det er ca samme pris som den ipad 2 med 3g, men jeg forstår jo nada av alt som står under sammenligninger. Samt at den ipad 3 har ikke kommet inn på det lageret enda, og står ikke når den kommer inn heller. Jeg vet liksom ikke hvor fancy forskjellene er på de to. kamera har vi forsåvidt utenom.hehe.. Prisene på ipad2 3g, ipad 3 og ipad 2 var igrunn like. hvem er best å velge da...sånn helt ærlig.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 21. mai 2012 #4 Skrevet 21. mai 2012 Bruker ikke kamerat mye nei, så for meg er ikke det viktig:) jeg tar "print screen" innimellom bare:) Du får mer for pengene om du kjøper deg ipad2, mens ipad3 er den nyeste:) ipad2 ble satt ned i pris da ipad3 kom på markedet.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #5 Skrevet 21. mai 2012 Det er en jungel, å det er ikke lett når man ikke vet så mye om det. Det gjør ikke jeg heller, så prøver å forstå hva de prater om når jeg snakker med de i butikken. Jeg kjøpte iPad selv for noen uker siden. Det ble iPad 3, 32 (ettellerannet)... Der kan jeg ha microsim i, slik at jeg kan ha nettverk over alt. Det var egentlig avgjørende for meg da jeg ikke har annet enn mobilt bredbånd for tiden. Får trådløst om non mnd. Da kobler den seg bare opp til det. Bruker svært sjeldent kameraet, bare mini som syns det er morsomt å ta sånne rare bilder med det, eller en å annen app. Men ellers bruker jeg ikke kameraet. Men veldig fornøyd med den!!
Miss Dynamite Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 21. mai 2012 dette gjorde det ikke særlig mye enklere nei. Huff. Vi får ikke bestemt oss her vi sitter. Det står jo heller ingenting om når den 3ern kommer inn på nettbutikkene. det er jo litt kjedelig.
Miss Dynamite Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #7 Skrevet 21. mai 2012 men på 3ern, er det trådløst i den? eller må jeg sette inn sim feks, for å kunne gå på internett?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #8 Skrevet 21. mai 2012 Trådløst der å. Er det ikke det på alle? Men det er ikke alle du kan sette som i.. Om ikke jeg har misforstått..
Kamomille Skrevet 21. mai 2012 #11 Skrevet 21. mai 2012 Ville gått for Ipad2 3G 32 GB Da får du mest for pengene. Kamera her er mer enn bra nok. 4G som det er på den nyeste Ipaden får du uansett ikke brukt i norge.....
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #12 Skrevet 21. mai 2012 Men, om jeg har forstått de riktig, så har ikke de minste størrelsene mulighet for sim. Mener å huske at jeg måtte velg 32 for å ha muligheten til microsim.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå