Gå til innhold

Hva slags ansiktskrem bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er dere fornøyde? Hva slags hudtype har dere?

Er på jakt etter en god krem til min ansikshud og håper jeg kan få noen hint her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Decubal (fet krem fra apoteket). Jeg har meget tørr, litt rødlig og ganske sart hud, og har aldri vært så fornøyd med en krem som jeg er med denne. Eneste ulempen er at den ikke lukter spesielt godt, men så tåler jeg ikke parfymerte produkter i ansiktet heller..

Skrevet

Lancome hydra sen,litt tørr sensitiv hud. Denne kremen er kjempegod. Trekker godt inn,masse fukt mild lukt og god konsistens.

Skrevet

Jeg bruker en krem fra Clarins som heter Vital light day. Den passer for sensitiv til tørr hud og er ypperlig mot litt begynnende aldringstegn. Glitter ut og gjør huden jevn og klar.

Jeg er ihvertfall superfornøyd. Litt dyr, men drøy!

Skrevet

Cliniderm sensitive light fra apoteket. Knallgod til normal/tørr hud som er sensitiv. :)

Skrevet

Har en krem fra Oriflame som inneholder aloe vera. Jeg har ganske normal og litt tørr hud. Den funker hvertfall fint på meg.

Skrevet

Vichy

Skrevet

Biotherm aqua source. Har typisk blandingshud som ofte blir litt tørr på enkelte steder. Har tatt hudbehandling på spa noen ganger, og alle har sagt at det viktigste for min hud er å tilføre fuktighet.

Skrevet

Thalgo, selges og brukes hos div hudpleiesalonger og på utenlandske nettbutikker. Veldig fornøyd!

Skrevet

En med parabener, oppdaget jeg rett etter jeg hadde kjøpt den.. Men den var god, selv om kroppen min blir småforgifta. Kjøpte den på apoteket, så trodde det var trygt.

Skrevet

Thalgo, selges og brukes hos div hudpleiesalonger og på utenlandske nettbutikker. Veldig fornøyd!

Har tørr hud, med litt talg i t-sonen

Skrevet

Har brukt veldig mange kremer etterhvert, og den beste er faktisk Dermalogica skin smoothing creme. Liker den bedre enn de jeg har prøvd både fra Decleor, Matis, LaPrairie, Guinot og all verdens parfymeri-kremer.

Gjest thricane
Skrevet

Har brukt veldig mange kremer etterhvert, og den beste er faktisk Dermalogica skin smoothing creme. Liker den bedre enn de jeg har prøvd både fra Decleor, Matis, LaPrairie, Guinot og all verdens parfymeri-kremer.

I agree!
Skrevet

Jeg bruker Dermalogic acktive moist på vår,sommer og høst og Dermalogica skin smoothing creme på vinteren når huden blit tørrere.

Jeg har fuktig hud med fet T sone.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...