Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #1 Skrevet 21. mai 2012 Noen som vet om det går i reprise? Finner det ikke på nett-TV... Hvis ikke, hvordan gikk det med alle parene som vi har fulgt i de andre episodene?
Odine! Skrevet 21. mai 2012 #2 Skrevet 21. mai 2012 Det går i reprise på NRK2 på dagtid i morra, s hvis du har opptaksmuligheter kan du fremdeles se det.
NormaJean Skrevet 21. mai 2012 #3 Skrevet 21. mai 2012 Kan du ikke bare se episoden på nrk nett tv da?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #4 Skrevet 21. mai 2012 Kan du ikke bare se episoden på nrk nett tv da? Det går ikke på nett tv
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #5 Skrevet 22. mai 2012 Søren, ingen opptaksmuligheter, og fikk ikke sett den i dag heller... jaja. Takk for svar! Hvordan gikk det med parene, ble det barn på dem? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå