Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal snart ha 4-års bursdag for datteren, og lurte på å legge bl.a en vannpistol i goodiebagen til barna, siden dette er en utebursdag.. Hadde dere som foreldre reagert på dette? Eller er det helt uskyldig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du også forklarer de og følger opp at de ikke skal sikte eller skyte på andre syns jeg det er greit.

Skrevet

Litt av vitsen med vannpistoler er vel nettopp å sprute ("skyte") vann på de andre.. Dette er jo i utgangspunktet helt uskyldig synes jeg da, men er vel andre som ikke synes dette er ok..

Skrevet

Hvis det er en meget varm sommerdag, syns jeg det er greit med vannpistol. Men slik det er nå (selv om det begynner å bli varmt og deilig) så syns jeg det er for tidlig. Man blir fort kald hvis man blir søkkvåt ute nå.

Jeg har også opplevd at noen av barna skal videre på andre ting etter bursdagsfeiring, så da er det litt kjedelig hvis barnet er vått når man henter. Men om du opplyser om det, så foreldrene kan ta med skifteklær hvis det trengs, så er det jo bare gøy.

Skrevet

Ja, det er nå denne uken og etter barnehagetid så de fleste skal nok rett hjem i seng etterpå.. Men jeg dropper det, sikkert noen som ikke synes noe om det :) takk for svar :)

Gjest Alimka
Skrevet

Mitt barn fikk dette i godteposen i en fireårsdag for et par år siden. En fin, varm forsommerdag, feiring ute i hagen.

Bare morsomt! Og det skal sies at bursdagsbarnets foreldre var de første til å la seg sprute ned av barna, så det ble mer til at barna sprutet på frivillige voksne, enn på hverandre.

For ordens skyld: Dette var snakk om små vannpistoler, som man (i alle fall da) fikk kjøpt i pakker på 4-5 på Nille. Både mengden vann i hver pistol, og trykket på strålen, var derfor meget begrenset :)

Superpopulært - jeg reagerte i alle fall ikke.

Skrevet

Vi har gjort det samme i barnebursdag - og det var superpopulært! Både ungene og foreldrene syntes det var artig!

Skrevet

Har herved kjøpt inn 20 vannpistoler á 1,50 kr, så vi snakker ikke vanngevær her :) tror dette blir veldig moro, og må nok regne med at det er hu mor som blir gjennomvåt :)

Skrevet

For en artig ide!

Skrevet

Har herved kjøpt inn 20 vannpistoler á 1,50 kr, så vi snakker ikke vanngevær her :) tror dette blir veldig moro, og må nok regne med at det er hu mor som blir gjennomvåt :)

Hvor fant du vannpistoler til 1,50? Vi skal ha bursdagsfest om en mnd, og jeg vil også ha slike i goodiebagen! (Mye heller det enn klissete godterier...)

Skrevet

Jeg kjøpte de på Nille, på tilbud:-)

Koster i utgangspunktet 20 stk for 4 pistoler, og 70% rabatt på det igjen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...