Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #1 Skrevet 21. mai 2012 Har Brio Happy duo nå, men irriterer meg grønn over den forbanna kalesjen som blir slakk hele tiden og må strammes hele tiden. Jeg ønsker en sportsvogn som kan brukes på all slags føre, selv masse snø, som er lun og god, lett, med lufthjul og hvor jeg kan bestemme selv om barnet skal vende mot meg eller ikke. Noen forslag? Helst ikke altfor dyre
Tullsjura Skrevet 21. mai 2012 #2 Skrevet 21. mai 2012 Emmaljunga scooter 2.0. Eneste er at du ikke kan bestemme hvilken vei ungen skal sitte. Men det er en fantastisk vogn
zombie2be Skrevet 21. mai 2012 #3 Skrevet 21. mai 2012 Hadde akkurat disse kriteriene selv, men skjønte jo at det gikk ikke an å få alt.. så her ble det Babyjogger city Elite. fantastisk!! eneste minuset er at den ikke er vendbar,men den har hvertfall åpning/innsyn i kalesjen;) tre ger ikke stoppe å gå frem for å se barnet;) Anbefales!!
❤lille stjerne❤ Skrevet 21. mai 2012 #4 Skrevet 21. mai 2012 Simo sportsvogn har vel alle de kriteriene du nevner tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #5 Skrevet 21. mai 2012 Simo sportsvogn har vel alle de kriteriene du nevner tror jeg. Den er jo ganske dyr da.. Nei, jeg stemmer for Scootern! Den har også innsyn i kalesjen. Tror den koster 3000 ny. 3500 med fotpose.
*LilleTroll + spira Skrevet 21. mai 2012 #6 Skrevet 21. mai 2012 Hadde akkurat disse kriteriene selv, men skjønte jo at det gikk ikke an å få alt.. så her ble det Babyjogger city Elite. fantastisk!! eneste minuset er at den ikke er vendbar,men den har hvertfall åpning/innsyn i kalesjen;) tre ger ikke stoppe å gå frem for å se barnet;) Anbefales!! Signerer denne, en helt topp vogn! Skal definitivt i bruk til magetrollet :-) Har aldri før opplevd enklere vogn å legge sammen, solskyggen er genialt stor og den er en drøm å trille :-) Vi er mye på tur i skog og mark!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå