Gå til innhold

Nike-sko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter nye sko og har sett flere som har noen veldig fine Nike-sko. De er ensfargede med en annen farge på sålen. Jeg så ei med noen svarte i dag, og hvit såle. Har kikket litt på et par nettbutikker, men finner dem ikke. Noen som vet hvilke sko jeg mener? Og som kan hjelpe med et navn eller en lenke?

Tenkte å bestille over nett, da overskuddet til å fly rundt i butikker ikke strekker til akkurat nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje nike free run? De er fine ;)

Skrevet

Ja, det er dem! Takk for hjelpen:)

Skrevet

Kan virkelig anbefale free run! De er fantastiske. :)

• 5 år senere...
Skrevet
On 5/22/2012 at 1:22 AM, Anonym bruker said:

Jeg leter etter nye sko og har sett flere som har noen veldig fine Nike-sko. De er ensfargede med en annen farge på sålen. Jeg så ei med noen svarte i dag, og hvit såle. Har kikket litt på et par nettbutikker, men finner dem ikke. Noen som vet hvilke sko jeg mener? Og som kan hjelpe med et navn eller en lenke?

Tenkte å bestille over nett, da overskuddet til å fly rundt i butikker ikke strekker til akkurat nå.

Det er veldig vanskelig å finne ut nøyaktig hvilken sko du leter etter. Så vidt jeg er opptatt av, er dette en markedsføringskampanje for produktet ditt.

Skrevet
4 minutter siden, MatheoNilsen90 skrev:

Det er veldig vanskelig å finne ut nøyaktig hvilken sko du leter etter. Så vidt jeg er opptatt av, er dette en markedsføringskampanje for produktet ditt.

Har du lett opp et innlegg fra 2012 for å påstå at noen kjører en markedsføringskampanje for produktet sitt Nike? Antar at Nike har et større markedsbudsjett enn som så!

Anonymkode: c097f...0f0

Skrevet
5 timer siden, MatheoNilsen90 skrev:

Det er ikke rart det er vanskelig å finne siden det er 7 år siden :kari: For et merkelig innlegg :roll:

Anonymkode: 98449...7e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...