Gå til innhold

Vogn, kjøpe nå eller vente?


Bolleklar

Anbefalte innlegg

Kikket på vogner i dag, og har bestemt meg for Emmaljunga Duo Edge. Mitt dillema er om jeg skal bestille nå før sommeren, eller vente til midten av juli når de nyeste 2013 modellene kommer. Hvis jeg venter til juli kan vognen TIDLIGST leveres i slutten av august da fabrikken er sommerstengt, og det er kanskje litt i seneste laget når termin er 6. september? På den andre siden er det surt dersom 2013 modellene er bedre/finere en 2012.... Fant ingen farger/design jeg falt pladask for blandt 2012 modellene, men velger Emmaljunga pga. funksjonalitet. Hva ville dere gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja... ikke godt å si.

 

Finne en annen vogn? ;) Neida, du kan jo ta sjansen på å vente. Hvis babyen kommer før termin, så kan du jo evt. bruke bæretøy den første tiden til vognen kommer. Det er jo ikke sikkert du kommer deg ut av døren med aller første heller.

 

Eller så må du velge den du likte best av 2012 modellene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo kjøpe en billig brukt vogn på Finn som midlertidig løsning til du får drømmevognen :-) Senere kan du selge vogna igjen på Finn, eller ta vare på den og bruke den som barnehagevogn.

Endret av Allison
Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med allison:) kjøp en brukt en i reserve så lenge, tilfelle du ikke får tidsnok til fødsel. den er jo bare å selge igjen:)

bestiller du nå og 2013 er "finere" kommer du sikkert til å angre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...