Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #1 Skrevet 21. mai 2012 Eller kan svare. Jeg skal fjerne brystene i nær fremtid. Det jeg gruer meg til, er når jeg skal begynne å jobbe igjen. Jobber i industrien, og der må vi dusje etter vi er ferdige. å dusje i fellesdusj er ikke noe jeg ser frem til. Er det noen som har/er i en lignende situasjon?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #2 Skrevet 21. mai 2012 Kan jeg spørre om hvorfor du ønsker å fjerne de?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #3 Skrevet 21. mai 2012 Kan jeg spørre om hvorfor du ønsker å fjerne de? P.g.a. en genfeil er jeg arvelig disponert til å få kreft...
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #5 Skrevet 21. mai 2012 Jeg har fått fjernet et bryst pga brystkreft. Jeg skjønner ikke helt hva du ønsker vite.... Personligt la jeg ikke noen se meg med bar overkropp. Jeg liker ikke selv synet og ønsker ikke stygge stirre blikk fra andre. Like knapt at samboeren min ser det.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #6 Skrevet 21. mai 2012 Jeg har valgt å ikke fjerne noe, tross genfeil. Men det er jo forskjell på hvor aggressive de ulike krefttypene er, så det er noe hver enkelt må bestemme seg for hva føles best. Etter en ulykke for noen år siden var utseendet mitt endret i en lengre periode. Jeg valgte da å være åpen og ærlig rundt det - og det plaget meg så godt som ikke, til tross for at jeg trodde det skulle være veldig vanskelig. Etter en del sykdom i tillegg har jeg kommet frem til at funksjon i kroppen min er viktigere enn det ytre. Ikke bare mener det - men jeg føler det også! Hadde jeg vært deg ville jeg vært veldig åpen rundt det på jobben, da slipper du særlig prating om det. Vis frem arrene dine og snakk om hvorfor du har gjort det du har gjort og hvilken fremtid du ble forespeilet hvis du ikke gjorde dette. Vær stolt av deg selv og din egen kropp! Det er forresten flere som har stått frem i aviser/blad de siste årene som har gjort det samme, kanskje du kan google litt og se om du finner noen av dem eller om det er en forening eller lignende. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #7 Skrevet 21. mai 2012 Jeg er fullstendig åpen om dette, men å dusje med 20 stykker tror jeg at jeg kommer til å slite med. Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget. Vil jo jobbe, men hadde vert lettere med en kontorjobb feks. Får innlegg jeg kan bruke i bh, men tviler på at jeg kan bruke de i denne jobben. (varme og diverse andre ting)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå