Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Leon?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Superfint! :-)

Skrevet

Fint, men kanskje litt oppbrukt? Er ikke den som digger poppisnavnene noe særlig da..

Skrevet

Veldig mange smågutter som deler det fine navnet ja :)

Skrevet

Katten min heter Leo, fordi han har prikker som en leopard.

Leon er ikke et fint menneskenavn..... Da ser jeg MC, sort skinn og motorsykkel...

Skrevet

Leon er kjempefint! Veldig barskt :)

Skrevet

Leon er det mest brukte navnet på mannlige halliker i USA.

Jeg klarer ikke å begripe hvorfor noen bruker navnet Leon på barna sine. Jeg synes det er grusomt harry og veldig i gate med Kent, Roy, Ronny, Johnny osv.

Signerer også henne over med motorsykkel og skinnvest.

Skrevet

Syns det er kjempe fint :-)

Skrevet

Kjedelig og uoriginalt

Skrevet

Sliter med å karakterisere det som navn. Grusomt og harry. Pøbelnavn.

Skrevet

Fint. Katten min heter det.

Gjest Miryks
Skrevet

Synes det er nydelig, jeg. Ungen til en venninne heter det :) De valgte ut det navnet for mange år siden, men fikk ikke gutt før for et år siden som de kunne bruke det på. Men i fjor fikk de endelig brukt det :>

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Fint. I alle fall var det det på den forrige hunden til naboen!

Skrevet

Det er veldig poppis og i vinden akkurat nå.

Fint navn.

Skrevet

Oppbrukt og kjedelig

Skrevet

Hørte navnet for maaange år siden fordi mannen til ei bekjent heter det, som en del av et litt harry dobbeltnavn. Har aldri likt det noe særlig (sikkert fordi det minner meg om han), men plutselig ble det så poppis ;) Personlig liker jeg Leo bedre, men er litt poppis det også da.

Skrevet

Enkelt å utale, fint, internasjonalt, og gutten min heter det:-) synes det er et søt navn. Før jeg fikk gutten min så jeg for meg en søt snill gutt når jeg hørte navnet Leon. Gutten min+ navnet LEON= verdens fineste gutt.

Skrevet

Det er ikke fint.Passer bedre på en katt.

Skrevet

Ikke fint i det hele tatt. Til en hund eller katt kanskje.

Samme som Lucas, Leander, Nathaniel osv osv osv. Skjønner virkelig ikke at det går ann å være Så lite oppfinnsom;)

Skrevet

Det har mistet sin sjarm, for alle små gutter heter snart Leon. Særlig de med mødre fra 19-25...

Skrevet

Syns Leo er mye finere jeg da:-)

Skrevet

Det har mistet sin sjarm, for alle små gutter heter snart Leon. Særlig de med mødre fra 19-25...

Alle mødre fra 19-25 kaller ikke barnet sitt for Leon, eller noen av navnene jeg nevnte over her.

Jeg er 19, og har en gutt på 3 mnd- og aldri i verden om jeg ville gitt han et navn som er så mye brukt. Jeg har 3 bekjente som har gutter som heter Leon, og to bekjente som har hver sin Lucas. Alle disse er til og med i samme vennegjeng.

Blir nesten det samme som at alle unge mødre er alenemødre, uutdannet, dumme, og navsnyltere som det virker som de fleste her inne synes.

- Ung mor på 19 som IKKE mottar noe annet enn barnetrygd fra nav, med både bra utdannet samboer, hus og to biler;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...