Gå til innhold

Dere som har overgangsstønad/utdanningsstønad

Anbefalte innlegg

Skrevet

pleier ikke d å komme en etterbetaling for den i denne tiden? at den har steget litt..hvis dere skjønner

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke. At den går opp hvert år, og at det derfor kommer et "ekstrabeløp" på konto til alle som får dette i mai mnd? Aldri hørt om. Skulle den gå opp vil det nok gjelde fra og med dato, og fremover i tid. Ikke bakover.

Skrevet

Jo, når du sier det så skal det vel det, men siden os steg ganske mye i 2010 så er det nok ikke mange kronene det er snakk om.

Utdanningsstønad er en engangssum og den har så vidt jeg vet ikke steget. Den utbetales uansett kun en gang i året.

Skrevet

overgangsstønaden går opp hvert år, fom 01.01 så får nok ikke noe ekstra denne mnd.. men fra januar 2013 vil beløpet bli bittelitt høyere..

Skrevet

har utdanningsstønad æ og får en fast sum hver mnd

Skrevet

har utdanningsstønad æ og får en fast sum hver mnd

Gjør du? Jeg studerer ved høgskole og fikk engangssum i august i fjor. Var på rundt 7000,-, så jeg skal ikke klage altså ;)

Får stipend fra Lånekassen i tillegg.

Hva studerer du?

Skrevet

lærling..barne og ungdomsarbeider..kommunen hadde ikke råd t læling så tar d gjennom nav

Skrevet

ok.de på nav kalte d det..sikkert sagt feil da

• 2 uker senere...
Skrevet

en får en liten ekstrautbetaling på os hvert år på juni utbetalingen tror jeg det er-pga at grunnbeløpet øker 1 mai hvert år.Nå gikk grunnbeløpet opp fra 79216 til 82122 og du får derfor litt ekstra!etterbetalt da fra 1 mai og frem til.

Skrevet

#11-ser noen skriver at det øker 01.01 hvert år-det er 01 mai det øker hvert år!

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...