Gå til innhold

3D UL


3 små skatter

Anbefalte innlegg

Vi skal i morgen, klarer nesten ikke å vente er så spent :)

Andre som snart skal eller har vært...event lyst til å legge ut noen bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal 11 juni, det var første ledige time. Er da uke 30, så håper det fortsatt er god plass så vi ser ordentlig. Vil gjerne høre referat/se bilder i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har fått sett mine to ganga allerede på 3D. Får neppe sett så mye som dere som tar på private klinikker. Men eg skal tilbake 5 juni å da får eg nok sett begge to og får nye 3D bilder av dem. Men siden eg er så ofte på vanlig UL så gidd eg ikke betale for 3D selv om det har vært gøy å fått mange bilder og film i 3D. Men er jo hver 3 uke på UL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg satt å vurderte å dra på 3D ul selv snart... men vet ikke om jeg tør :S Har jo fått med meg advarsler osv. men hadde jo vært gøy å se lille tuppa i magen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, jeg hadde ikke klart å la være....lurer så på hvordan han ser ut. Er 29 uker på fre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i morgen :) Jeg bestiller time i morgen :) Er 29+6 så må vel få gjort det ganske kjapt tenker jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi vært på UL og fikk se en sprek og frisk liten mann :) Det var så utrolig gøy å få se han...klarer nesten ikke å vente på å få møte han :)

Legger ved bildet av kjekkasen vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde:

Nei og nei så stas! Fin liten kar som koser seg. Gleder meg veldig til vi skal se vår også. Takk for titten!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg satt å vurderte å dra på 3D ul selv snart... men vet ikke om jeg tør :S Har jo fått med meg advarsler osv. men hadde jo vært gøy å se lille tuppa i magen :P

Advarsler? Hva slags? Vi skal om et par uker, men har ikke fått noe advarsler om noe. Bare fått beskjed om å glede oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg satt å vurderte å dra på 3D ul selv snart... men vet ikke om jeg tør :S Har jo fått med meg advarsler osv. men hadde jo vært gøy å se lille tuppa i magen :P

Advarsler? Hva slags? Vi skal om et par uker, men har ikke fått noe advarsler om noe. Bare fått beskjed om å glede oss :)

Overoppheting av foster og noe med nervesystemet... men det er svært liten kjangs for det visstnok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal i morgen på Majorstuaklinikken.. Er i min 29. uke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal 11 juni, det var første ledige time. Er da uke 30, så håper det fortsatt er god plass så vi ser ordentlig. Vil gjerne høre referat/se bilder i morgen!

 

Vi skal også 11. juni, jeg er da 29+2. Gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var i uke 27, fikk se en flott liten gutt. Storesøskene fikk være med og syns det var veldig stas. Skal se om jeg får lagt ut bilde :-) var veldig heldige med bilde :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...