Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #1 Skrevet 21. mai 2012 En jente i fjern slekt har blitt flyttet fra moren sin av barnevernet. Som nå igjen misliker moren sin for å ha forandra seg totalt etter skilsmisse og at datteren ble flyttet, er det vanlig at unger reagerer med hat?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #2 Skrevet 21. mai 2012 Jeg tror ikke det er uvanlig. Det er kanskje en "overlevelsesstrategi" hos datteren, rett og slett fordi hun på en eller annen måte trenger å "rettferdiggjøre" at hun ikke lenger kan bo hos sin mor? Jeg tror hatet er andre siden av kjærlighet, at det hatet som du sier kanskje mer enn noe annet er sinne og sorg over situasjonen?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #3 Skrevet 21. mai 2012 ja ernok vanlig. jeg hater min mor på mange måter for hva jeg måtte gjennom i barndommen. hater henne enda.. men har kontakt med henne. vil aldri tilgi hva hun så meg gå gjennom som barn. hun så bare på,. gjorde ingenting. tenker at barnevernet gjør jo det som er best for barnet.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #4 Skrevet 21. mai 2012 Tror nok dette er veldig vanlig. Jeg utviklet et hat mot min mor ganske tidlig, av årsaker som ikke trengs skrives her, og hater henne enda den dag i dag for det som skjedde og for det som ble sagt. Jeg kommer nok aldri til å tilgi henne. Det er lett å få hat mot sin egen mor, for noen er det kanskje ikke hat i den forstand men sinne og frustrasjon, kjærligheten er der nok enda. Men der og da så blir hatet et forsvar.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #5 Skrevet 21. mai 2012 Jeg hater ikke lengre min mor, jeg bryr meg rett og slett ikke om henne. Det var hat før, men nå jeg er ikke glad i henne på noen som helst måte. Jeg kommer heller aldri til å tilgi henne for det hun har gjort, uansett hvor mye andre fam.medlemmer maser etter manipulasjon fra henne. Så ja,det tror jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå