Gå til innhold

Hadde dere blitt glad for denne bryllupsgaven?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i bryllups fest ( de giftet seg hos byfogden). Jeg var med der og fotograferte alt sammen....tok også "offisielle" bilder etterpå. Jeg tenkte å lage et stort album av alt dette og gi dette i gave til dem.....ville dere blitt glad for dette eller heller feks bestikk eller slikt de samler på?

Jeg er fotograf så bildene er fine og tenkte å printe de store i album.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde elsket å få bryllupsalbumet i gave!!

Skrevet

Super gave :) Skal selv gifte meg snart og vil gjerne ha slikt album :)

Skrevet

Enig med de andre, kjempefin gave :)

Skrevet

Jeg var forlover i ett bryllup og gav de ett fotoalbum og skrev i det at de fikk albumet fylt bilder etterhvert. Jeg allierte meg med gjestene i bryllupet at de gav meg de beste bildene de tok av de, og fikk bildene fra fotografen slik at jeg fikk inn disse også. Fotografen var naboen som tok alle bilder gratis, for litt kakespiseing og drikke. Så jeg fikk alle bildefilene og fremkaldte de jeg trengte.

Brudeparet var veldig fornøyde, og albumet ble veldig fint. Jeg fylte tilslutt opp ett stort album, siden gjestene gav meg så mange bilder. Veldig morsomt når jeg fikk bilder som tantebarna hadde tatt; ett hodeløst brudepar, en arm, ett halvt hode osv. Skrev også inn hvem som hadde tatt bilde under alle, slik at de vet hvem de skal snakke med om de vil ha bilde. Gaven tok sin tid før ble ferdig, siden det var så mange som skulle fremkalle bilder osv. Noen av de skrev også ting bakpå bildene som de ville ha med i albumet.

Skrevet

Hadde ELSKET den gaven !!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...