Gå til innhold

Blir så irritert på kollegaen min:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun sitter på facebook og følger intenst med på rettsaken om Breivik på nettet, at det begynner å gå utover jobben nå....

Jeg skrev tidligere herinne at vi hadde diskutert rettsaken oss imellom, og var litt uenige. Enden på visa er nå blitt at hun omtrent ikke sier et ord i løpet av hele dagen, og er helt oppslukt av pc' en. Hun virker fryktelig sur, og jeg skjønner virkelig ikke hva som har skjedd.

Alt av arkivering blir liggende, som jeg til slutt tar, fordi hun bare sitter og koper. Vi deler på slike ting, men merker at hovedtyngden absolutt faller på meg:-( Hun tar bare det høyst nødvendige.

Hvordan håndtere dette? Kjenner jeg blir mektig iriritert nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det ikke hjelper å snakke med henne om dette, så tar du det opp med lederen deres. Så enkelt er det. Hun er betalt for å gjøre jobben sin, ikke for å sitte å følge med på Breiviksaken gjennom hele dagen. Det hadde vært greit om hun samtidig klarer å passe jobben sin, men når det går ut over kollegene er det IKKE greit.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jøss, har vi samme kollega??? ta det opp med sjefen, det gjorde jeg

Skrevet

Har ikke sagt noe enda.....Sier ikke noe til henne heller, tar liksom hintet:-P Så vi sitter i stillhet HELE dagen, bortsett fra når vi må si noe..

Ga et lite hint istad, da jeg leverte ei bunke med kontrollerte lister til vår nærmeste overordnede. Jeg beklaget at hun fikk listene så seint, siden jeg hadde sittet med arkivering av fakturaer (en kjempebunke). Sa det såpass høyt at jeg håpte kollegaen min hørte det:-P

Skrevet

Herregud, når det går utover deg må du da si fra til overordnet! Makan :o

Skrevet

Har ikke sagt noe enda.....Sier ikke noe til henne heller, tar liksom hintet:-P Så vi sitter i stillhet HELE dagen, bortsett fra når vi må si noe..

Ga et lite hint istad, da jeg leverte ei bunke med kontrollerte lister til vår nærmeste overordnede. Jeg beklaget at hun fikk listene så seint, siden jeg hadde sittet med arkivering av fakturaer (en kjempebunke). Sa det såpass høyt at jeg håpte kollegaen min hørte det:-P

Du må ikkje vere så beskjeden!! Det er tydeleg at ho ikkje tek hint, du må seie til henne at det går ut over jobben at ho sit og glaner slik. Eg synes det er mest fair å seie det direkte i staden for å gå til sjefen, men om dette ikkje nyttar er det det du må gjere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...