Gå til innhold

Gjorde et kupp på bokhandelen i dag:))

Anbefalte innlegg

Skrevet

De hadde posesalg på bokhandelen i dag. Ta en pose og fyll den opp for 99 kr :) Så da fylte jeg opp 5 poser og fikk dette:

15 bøker

8 filmer

1 cd

3 penaler(1 man u, 1 cars og et rundt penal)

1 sett men blyanter,viskelær,linjal (man u)

1 håndbamse

4 babyleker fra Fisher Price

1 bilgarasje fra vikingtoys (med 3 biler og et helikopter)

1Putteboksbil

1 Popup leke

14 Mighty Beans

14 Cars biler

1 sportsklokke!

Hadde jeg kjøpt alt dette til full pris hadde jeg betalt rundt 5000 kr, i stedenfor betalte jeg 495 kr.

Er så fornøyd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, så bra! Hvilken bokhandel ?

Skrevet

Oj, forstår godt du er fornøyd da ja!! :-) Kan jeg spørre hvor dette var hen?

Skrevet

Var på salg jeg også, fikk 5 barnebøker,1 film,2 matbokser,1 aktivitetsbok og en rekke småting i posen. Gikk dit for å kjøpe matboksene som jeg viste lå på 100kr for 2 for det vanlige salget så alt annet ble jo gratis :)

Tenker det er to små lesehester som blir fornøyd med nye bøker ja. Småtingene blir gjemt i skapet fram til det er på tide med julekalender igjen. (jada jeg tenker alltid langt framover på akkurat det hehe)

Var svært fornøyd ja . Vurderte å fylle en pose til men orket ikke gå å bære på mange tunge poser i timesvis.

Skrevet

Det er notabene som har posesalg, men hva som er med på salget er forskjell fra butikk til butikk da

Skrevet

Jeg var på Notabene på Holmlia.

Skrevet

Eg og har vore! :) Fekk slik som babyen kan ligga på på golvet, med slik bøyle med kjekke ting å sjå på, den kosta egentlig 700 :) LEgo for egentlig 700, hello kitty dukke, ulike spel, tegnestiftar for et åringar, yoga film, penal og andre småleikar til tantebarn osv osv. Betalte 200 :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...