Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #1 Skrevet 21. mai 2012 Har fått time på tønsberg denne uka for samtale hvor jeg håper det kan være mulig å avtale å sette meg i gang snart. Er 38+4, men ikke moden enda. Noen som vet hva som skal til på tønsberg? Barnet har det bra, men det er min tilstand som gjør at jeg ønsker å bli ferdig da jeg ikke sovner, spiser eller føler meg bra og sliter med store smerter i rygg og mage. Og hvordan personalet er der? Vært en del runder på Skien og er kjempe misfornøyd og føler meg ikke godt ivaretatt, så velger nå tønsberg i siste liten i håp om å føle meg bedre og tryggere ved en fødsel der.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 21. mai 2012 #2 Skrevet 21. mai 2012 Jeg har ikke blitt igangsatt før, men jeg har tre fødsler bak meg:) Bortsett fra én barnepleier ved første fødsel (8 år siden) og en litt eldre overlege av noe slag som utførte vekstestimering av andremann (før fødsel såklart), har jeg vært veldig fornøyd med personalet både på nyfødtintensiven og på barsel. Jordmødrene som tar ultralyd har også vært helt fantastisk hyggelige og imøtekommende. Men... Det finnes helt sikkert unntak altså. Ville bare ønske deg lykke til!!
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 21. mai 2012 #3 Skrevet 21. mai 2012 Jeg har ikke blitt igangsatt før, men jeg har tre fødsler bak meg:) Bortsett fra én barnepleier ved første fødsel (8 år siden) og en litt eldre overlege av noe slag som utførte vekstestimering av andremann (før fødsel såklart), har jeg vært veldig fornøyd med personalet både på nyfødtintensiven og på barsel. Jordmødrene som tar ultralyd har også vært helt fantastisk hyggelige og imøtekommende. Men... Det finnes helt sikkert unntak altså. Ville bare ønske deg lykke til!! Altså... 3 fødsler på Sykehuset i Tønsberg!! hehe... Ellers hadde det vel ikke hjulpet deg noe;)
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #4 Skrevet 21. mai 2012 Hei Stinen. Hva var "galt" med de to du møtte? Barnepleieren og overlegen? Var de frekke?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #6 Skrevet 21. mai 2012 Jeg ble satt i gang på Tønsberg sykehus for 5 år siden. Jeg hadde hatt mye maserier, 3 døgn. Var veldig sliten, da jeg ikke fikk sove noe særlig. Var inne til en sjekk, da hoppet (?) ctg.'en litt, så de la meg inn. Ctg. ble normal i løpet av natta. Men hadde maserier også hele natta på sykehuset. Morgenen etter tøyde legen meg. Enda det da var ca. 12 dager til termin. Så et par dager etter tøyingen gikk slimproppen. Da hadde jeg fått noen cm. åpning. Så når jeg da ringte å sa at jeg var sliten å ikke orket mer, så tok de vannet mitt. Men mulig alt spilt en rolle, å at det var fordi jeg var moden de valgte å sette meg i gang. Men jeg er veldig fornøyd med Tønsberg sykehus generelt. Følte at de hørte på oss, å passet godt på oss. Gjennom hele svangerskapet. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå