Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #1 Skrevet 21. mai 2012 kva legger du vekt på da ? Når vogna er frå 2009 og brukt til 1 barn og like fin. Betaler du glatt 3500 kr for den når ein kan få 2011 for 4500 kr brukt som 2009 mod ? Er det noe jeg bør ver på vakt når jeg ser etter brukte vogner ? Takker for alle tips og råd ?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #2 Skrevet 21. mai 2012 Jeg kjøpte brukt vogn og la vekt på: - At hjulene var gode og fine - At vogna ikke så nevneverdig slitt ut (hadde flekker, mugg etc.) - At det ikke luktet røyk eller kattepiss el. - At den ikke hadde mangler eller defekter som gjorde at vogna ikke kunne slås sammen, at bremsene virket og at vogna var i grei stand jevnt over Jeg kjøpte en 3 år gammel vogn, brukt til 1 barn, og betalte 1500,-
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #3 Skrevet 21. mai 2012 Hadde gått for et godt merke, og gjort meg sikker på at det ikke var noe galt med vogna. Sjekke gjerne at det går an å vaske alle tekstiler i vaskemaskin, veldig greit når du vil ha alt skinnende rent til lille babyen kommer Når alt det er gjort, så hadde jeg valgt utifra design.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #4 Skrevet 21. mai 2012 Hadde gått for et godt merke, og gjort meg sikker på at det ikke var noe galt med vogna. Sjekke gjerne at det går an å vaske alle tekstiler i vaskemaskin, veldig greit når du vil ha alt skinnende rent til lille babyen kommer Når alt det er gjort, så hadde jeg valgt utifra design. Og selvsagt merke. Jeg la også vekt på merke Ville ha en Simo-vogn da #2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå