Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #1 Skrevet 21. mai 2012 Morsom lesing Noen flere som kjenner seg igjen? http://casakaos.net/2012/05/18/prinsippene-som-falt/
mamma'n til 2 :) Skrevet 21. mai 2012 #2 Skrevet 21. mai 2012 Hehe, ler så tårene triller her jeg sitter med kul på magen med nr 2 inni. Kjenner meg sååå igjen ;-)
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #4 Skrevet 21. mai 2012 Kjenner meg litt igjen, men synes også at forfatteren virker noe hysterisk, ufleksibel og ikke så rent lite streng. Skjønner jo at det muligens er overdrevet for å skape underholdning.. .men.. å ikke la et lite barn blåse i 17.mai trompet? Hvorfor? Hvis man ikke vil at ungen skal lage masse lyd, må ihvertfall trompeten legges vekk i forkant da! Og...trampe istykker trompeten? Det var bare hjerterått!!
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 21. mai 2012 #7 Skrevet 21. mai 2012 Kjenner meg litt igjen, men synes også at forfatteren virker noe hysterisk, ufleksibel og ikke så rent lite streng. Skjønner jo at det muligens er overdrevet for å skape underholdning.. .men.. å ikke la et lite barn blåse i 17.mai trompet? Hvorfor? Hvis man ikke vil at ungen skal lage masse lyd, må ihvertfall trompeten legges vekk i forkant da! Og...trampe istykker trompeten? Det var bare hjerterått!! hehe... Hvor mange barn har du da?? Noen ganger gjør man ting uten å tenke seg helt om. Og noen barn er mer krevende enn andre. Og det kan jo fint hende at 3-åringen har hentet trompeten i skapet selv;) Uten lov!!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #8 Skrevet 21. mai 2012 Kjenner heldigvis ikke igjen mye av dette. Hun var inne på gode tanker, men det gikk vist galt på veien ;-)
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #9 Skrevet 21. mai 2012 Kjenner meg litt igjen, men synes også at forfatteren virker noe hysterisk, ufleksibel og ikke så rent lite streng. Skjønner jo at det muligens er overdrevet for å skape underholdning.. .men.. å ikke la et lite barn blåse i 17.mai trompet? Hvorfor? Hvis man ikke vil at ungen skal lage masse lyd, må ihvertfall trompeten legges vekk i forkant da! Og...trampe istykker trompeten? Det var bare hjerterått!! hehe... Hvor mange barn har du da?? Noen ganger gjør man ting uten å tenke seg helt om. Og noen barn er mer krevende enn andre. Og det kan jo fint hende at 3-åringen har hentet trompeten i skapet selv;) Uten lov!! Jeg har to barn...
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 21. mai 2012 #10 Skrevet 21. mai 2012 Kjenner meg litt igjen, men synes også at forfatteren virker noe hysterisk, ufleksibel og ikke så rent lite streng. Skjønner jo at det muligens er overdrevet for å skape underholdning.. .men.. å ikke la et lite barn blåse i 17.mai trompet? Hvorfor? Hvis man ikke vil at ungen skal lage masse lyd, må ihvertfall trompeten legges vekk i forkant da! Og...trampe istykker trompeten? Det var bare hjerterått!! hehe... Hvor mange barn har du da?? Noen ganger gjør man ting uten å tenke seg helt om. Og noen barn er mer krevende enn andre. Og det kan jo fint hende at 3-åringen har hentet trompeten i skapet selv;) Uten lov!! Jeg har to barn... Da regner jeg med at du har opplevd at barn kan være som natt og dag, og at noe som fungerer på det ene barnet ikke nødvendigvis fungerer på det andre barnet.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #11 Skrevet 21. mai 2012 Kjenner meg litt igjen, men synes også at forfatteren virker noe hysterisk, ufleksibel og ikke så rent lite streng. Skjønner jo at det muligens er overdrevet for å skape underholdning.. .men.. å ikke la et lite barn blåse i 17.mai trompet? Hvorfor? Hvis man ikke vil at ungen skal lage masse lyd, må ihvertfall trompeten legges vekk i forkant da! Og...trampe istykker trompeten? Det var bare hjerterått!! hehe... Hvor mange barn har du da?? Noen ganger gjør man ting uten å tenke seg helt om. Og noen barn er mer krevende enn andre. Og det kan jo fint hende at 3-åringen har hentet trompeten i skapet selv;) Uten lov!! Jeg har to barn... Da regner jeg med at du har opplevd at barn kan være som natt og dag, og at noe som fungerer på det ene barnet ikke nødvendigvis fungerer på det andre barnet. Ja, det har jeg! Likevel har jeg ikke tråkket istykker lekene til noen av barna!
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 21. mai 2012 #12 Skrevet 21. mai 2012 Kjenner meg litt igjen, men synes også at forfatteren virker noe hysterisk, ufleksibel og ikke så rent lite streng. Skjønner jo at det muligens er overdrevet for å skape underholdning.. .men.. å ikke la et lite barn blåse i 17.mai trompet? Hvorfor? Hvis man ikke vil at ungen skal lage masse lyd, må ihvertfall trompeten legges vekk i forkant da! Og...trampe istykker trompeten? Det var bare hjerterått!! hehe... Hvor mange barn har du da?? Noen ganger gjør man ting uten å tenke seg helt om. Og noen barn er mer krevende enn andre. Og det kan jo fint hende at 3-åringen har hentet trompeten i skapet selv;) Uten lov!! Jeg har to barn... Da regner jeg med at du har opplevd at barn kan være som natt og dag, og at noe som fungerer på det ene barnet ikke nødvendigvis fungerer på det andre barnet. Ja, det har jeg! Likevel har jeg ikke tråkket istykker lekene til noen av barna! Nei, selvfølgelig har du ikke det! Men jeg vil gjette at du sikkert har gjort andre "upedagogiske ting" du ikke er spesielt stolt av. Og hvis ikke... Gratulerer!! =) Men barn tar ikke skade av å se at mamma og pappa ikke alltid oppfører seg plettfritt. Det viktigste er å ha en dialog med barnet i etterkant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå