Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #1 Skrevet 21. mai 2012 Kan noen hjelpe meg å synse litt rundt dette? Blir ikke helt klok på det.. Jeg har en samboer som jobber med en veldig pen jente, noe han også synes selv. Det bryr meg ikke nevneverdig, for har ganske ok selvtillit selv. Hun jobber veldig lite med han for tiden, da hun også har en annen jobb. Men de sender til stadighet mld til hverandre. -Hva syntes du om fotballkampen? -Hva syntes du om ditt og datt? -Kan jeg ringe deg, trenger hjelp til ditt eller datt på jobb.(hun har jobbet der lengre enn han-og kan dermed mer) -Også de jeg reagerer mest på. så de hadde sendt 23(!) mld til hverandre på morgenen en dag- noe som nå er slettet fra mobilen hans. Jeg kom også over noen meldinger om han kan kjøre innom henne på vei til jobb(evt så hun kan sitte på til jobb)?ikke vet jeg... Der hadde hun spurt når hun skulle være klar. Halv 7 skrev han- så de fikk litt alenetid..(alenetid til å ta seg et knull eller før de åpnet?) Han pleier nemlig ikke å være der før 5 på 7 De meldingene skulle jeg inn å se nermere på i går- men da var de slettet;) Kan være han sletter de fordi han vet jeg ville kastet han ut om det var noe tegn på utroskap- at jeg skulle misforstått elns. Holdt på å gjøre det for 2 mnd tid tilbake, for jeg var forbanna pga "vennskapet" deres, som jeg ikke skjønnte. Jeg vet egentlig ikke hvordan jeg skal ta dette opp nok en gang. Skal jeg bare overse det? Han pynter seg jo ikke- pusser såvidt tenna om morgenen, så kan ikke tenke meg hun hadde hatt lyst på han liksom.. :/ Han sa til meg at en mannlig kollega skulle kjøre han hjem en dag også- men der fant jeg ut på mld at han hadde spurt henne om å kjøre han hjem. Og hun vet jo at han har et barn og høygravid samboer :/.. Rimelig fjernt av henne å hoppe til køys med han da-om det så var. Hva syns dere? Prøver å spare seg for hormonene mine- derfor noen mld blir slettet?
eliona Skrevet 21. mai 2012 #2 Skrevet 21. mai 2012 Jeg hadde helt ærlig også reagert på dette, også om jeg ikke var gravid. At ikke kjærrsten din kan ta hensyn til sin gravide samboer er for meg mer uforståelig enn om hun skulle ha lyst på et ligg. Når han vet at du reagerer på dette synes jeg han skal være mann nok til å ta litt avstand til kollegaen.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #3 Skrevet 21. mai 2012 Er definitvt noe som skurrer her, tenker jeg da. Han har jo løyet da, siden han sa til deg at han skulle hentes av en mannlig kollega, men ble hentet av henne. Det med sletting av meldinger trenger vel ikke bety noe. Jeg sletter alle meldinger på tlf fortløpende, liker å "rydde" i innboksen Men om det bare er meldingene fra henne han sletter, ville jeg synes det var rart. Det med "alenetid" er også suspekt... Forøvrig har ikke hun noe ansvar overfor deg, selv om du er gravid. Synd, men sant.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. mai 2012 #4 Skrevet 21. mai 2012 Dette hadde til og med veldig lite sjalu meg reagert på. Jeg har en veldig god tone med flere av mine mannlige kollegaer, og kan finne på å sende dem sms av og til eller melding på facebook i ny og ne. Men ikke i en slik skala som du beskriver her. Dessuten hadde jeg aldri holdt det skjult for min samboer- det er jo ikke noe å skjule. Mine alarmklokker ringer iallefall svakt her.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #5 Skrevet 21. mai 2012 Ja mine alarmklokker ringer litt her også.. Men hvordan ta det opp? Nå er jo de mest suspekte mld slettet.. HI
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #6 Skrevet 21. mai 2012 Jeg hadde tidligere et forhold med en gift kollega som varte i nærmere 2 år, og ja, dessverre minner dette veldig om ting jeg og han kunne skrive til hverandre.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #7 Skrevet 21. mai 2012 Be ham om å velge mellom familien og flammen sin. Si at du IKKE er komfortabel med at han flørter med henne, treffer henne bak din rygg for "alenetid" og lyver til deg om at det er en mann som skal kjøre ham på jobb. Det siste er vel det største sviket av alt egentlig. Gi ham ultimatum - slutte med flørting og lyving eller skilsmisse.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #8 Skrevet 21. mai 2012 Om de har hoppet i høyet allerede eller bare er på flørtestadiet er umulig å vite. Men at det ligger mer under enn bare et kollegialt forhold virker helt sikkert. Hadde dette vært meg hadde jeg tatt et saftig oppgjør umiddelbart og minnet ham på dine forventninger til lojalitet overfor parteren i et forhold. Det lukter svidd helt hit...
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #9 Skrevet 21. mai 2012 Du trenger vel ikke "bevis" for å ta opp dette? Du føler at han svikter deg og ønsker ikke å fortsette i forholdet på denne måten. Enkelt og greit. Dersom han ønsker å fortsette forholdet på denne måten er det han som har bevisbyrden.
Berta_78 Skrevet 21. mai 2012 #10 Skrevet 21. mai 2012 Jeg synes absolutt ikke løgnen om at en mann kjørte ham hjem er det verste. Det kan være en liten og ubetydelig løgn for å ikke uroe deg. Teit, men greit. Isolert sett. Det er imidlertid vel mye skutt her, alenetid er det jeg reagerer mest på. Jeg hadde nok blitt nødt til å ta opp dette med samboer, om ikke annet for å avverge at noe skjer. Han bør få seg en vekker. Det er ikke greit med 23 smser på morgenen. Tror han beveger seg i et farlig landskap, og trenger at du sier fra. Du trenger ikke være så innmari forbanna, bare si at du ikke er født i går og at du ser at det foregår noe som virker som om det er i grenseland, og minn ham på hva han har hjemme som han risikerer å miste.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #11 Skrevet 21. mai 2012 Ringte han nå, for ble så himla nyskjerring på dette. Var helt rolig og avbalansert i tlf ikke sur eller noe. Spurte han hvem som hadde kjørt han hjem den dagen, En mann(svein) sa han da. Ok sa jeg men "hanne" da,har ikke hun kjørt deg hjem? -jooo hun kjørte meg hjem en annen gang før hun skulle på jobb. okei:) sa jeg. Så spurte jeg om han hadde hentet henne eller jobbet med henne i det siste. Nei hadde ikke snakket med henne engang sa han da. Da sa jeg til han at du vet jeg leser mld dine sant?-Ja det må du bare gjøre sa han da:P Hva med mld om alenetid osv da- som han hadde slettet- nei det kunne han ikke huske.( Og ikke lenge siden han spurte om hun komme opp på jobb å "henge", eller snakket fotball med henne.) Hehe:P Greit sa jeg- vi snakkes senere da Tror han ble litt forfjamset og tatt på senga. Som sagt så tror jeg ikke det er noe. Han er nok keen på henne- men tror ikke det gjengjeldes fra hennes side- for har aldri lest noen mld i flørtete tone fra henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå