Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en stund siden var mannen min på firmafest. Det var meningen at han skulle overnatte hos sin søster som ikke bor så langt unna. I stedenfor ble han med en kvinnelig kollega hjem og overnattet der. Hun bor enda nærmere der festen var enn søsteren. Han fortalte meg dagen etter hvor han hadde overnattet og jeg reagerte selvsagt på dette. Et par mdr senere var han på fest hos søsteren. Jeg hadde ikke anledning til å bli med. Jeg oppdager en stund senere at han midt på natten har sendt flg to mld til nevnte kollega: våken? og nå kommer jeg til deg. Jeg ble ganske skjelven og konfronterte han med mld. Han benekter at noe har skjedd og sier at mld kun var sendt på spøk. Er jeg naiv hvis jeg tror ham?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er naiv ja. Han besøker kvinnelig kollega bak ryggen din midt på natten. Hvorfor skulle han ha behov for det hvis det er søsteren han skulle på fest til? Gubben er 99% sikkert utro.

Skrevet

Ja, jeg synes du er naiv. Her høres det definitivt ut som om han har svin på skogen.

Skrevet

Han overnattet ikke etter at han sendte de to mld. Søsteren kan bekrefte at han overnattet der. Har så lyst å tro ham, men har en dårlig magefølelse. Må ellers tilføye at ekteskapet vårt er bra. Vi har det veldig kjekt sammen og krangler sjeldent. Men det er jo ikke uvanlig å søke spnning andre plasser...

Skrevet

Han overnattet ikke etter at han sendte de to mld. Søsteren kan bekrefte at han overnattet der. Har så lyst å tro ham, men har en dårlig magefølelse. Må ellers tilføye at ekteskapet vårt er bra. Vi har det veldig kjekt sammen og krangler sjeldent. Men det er jo ikke uvanlig å søke spnning andre plasser...

Har mistanke om at søsteren funker som dekning for hans eventuelle utroskap. Men nei, det er ikke uvanlig å søke spenning andre plasser, jeg hadde sendt melding til denne kollegaen fra hans telefon a la "takk for sist" osv og sett hva hun svarte.

Skrevet

Takk for svar folkens. Har også gitt ham anledning til å innrømme og sagt jeg tilgir ham. Men har også sagt at hvis jeg finner ut i ettertid at noe har skjedd så bli jeg rasgalen.

Skrevet

Syns han gikk over grensa bare ved å ligge over hos en kvinnelig kollega jeg da... respektløst! Iallefall så lenge du ikke vet hvem hun er og at dere begge kjenner henne. Også kommer den meldingen på natta i tillegg.. hadde ikke trodd han for fem flate øre.. desverre :s

Skrevet

Jeg kjenner kollegaen, men har vanskelig for å tro på ham. Hvordan får jeg ham til å innrømme?

Skrevet

*Dindingding*

Skrevet

Da får jeg være motvekten: Nei, det er ikke sikkert han er utro, kanskje de bare er veldig gode venner?

Jeg syns du får veldig mange negative svar her, når sannheten er at det faktisk er fullt mulig å være venner uten at det skjer noe mer enn det (hva han tenker og har lyst til er en helt annen sak, men det må han nesten få ha for seg selv)

Jeg er selv gift, og har flere mannlige kolleger som jeg både har overnattet hos, sendt tekstmeldinger til, både på fest og ellers,

JEG har ingen interesse av noe mer med desse guttene, men om de ønsker seg noe vet jeg jo ikke.

Det står jo ikke noe sted i sms'ene at han skal ha sex med henne eller at han har lyst til det?

Skrevet

Jeg kjenner kollegaen, men har vanskelig for å tro på ham. Hvordan får jeg ham til å innrømme?

Spørs hvor sikker du er på din sak.. jeg fikk eksen til å innrømme ved å holde meg unna han.. sa jeg ville ikke ha mer med han å gjøre før han kunne sette seg ned å være 100% ærlig med meg (han hadde tidlig i forholdet holdt på med moren til datteren). Endte opp med at eksen hans satt å fortalte meg hva typen min hadde gjort, mens han stirra i bordet og gråt :P

I din situasjon... det er jo bare han og hun som kan vite hva som skjedde der. Hvor godt kjenner du henne? Kan du rett og slett spørre henne rett ut? Evt tøye den litt med han.. dra bort, si du vil ha sannheten fra han før du fortsetter noe forhold med han.. at du vil høre alt som skjedde den kvelden ettersom du vet/har hørt rykter om hva som skjedde? Bare noen forslag.. jeg veit at for min del hadde den overnattingen vært nok. Og kollegaen hans vil nok kanskje skjønne at du lurer..

Skrevet

Har sendt mail til kollegaen og hun benekter at noe skjedde på overnattingen.sms'ene sier hun at hun ikke en gang kan huske.Og ja, de er gode venner og har jobbet sammen i mange år. Må tilføye ar dette skjedde for en stund tilbake. Egentlig har jeg lyst å legge dette bak meg å stole på ham. Det plager meg at jeg ikke får det ut av hodet. Ellers må jeg tilføye at vi snart har vært gift i 25 år og jeg er kjempeglad i ham. Så det er ikke bare å gå. Takk for alle svar. Terapi bare å få det ut her på chatten :-)

Skrevet

Jeg opplevde noe av det samme for flere år siden. Både mannen og hans "venninne fra gamle dager", benektet det hele. Men jeg fikk det ikke ut av hodet. Fant bevis gjennom å sjekke spesifisert tlf. regning(fasttelefon), og ga meg ikke Tok vel et halvt år før han innrømmet det.. Det at jeg ikke fikk det ut av hodet stemte i mitt tilfelle ihvertfall. Vi er fremdeles gift, og har idag et supert forhold. men ærlighet er 100%!

Skrevet

Hvordan går det med deg Hi?

• 2 uker senere...
Skrevet

Noen andre enn meg som sliter med mistanke om utroskap? Jeg har forsøkt å prate med ham opptil flere ganger og siste gangen sa han at jeg nå må velge om jeg vil tro ham eller ikke. Han orker ikke at jeg tar det opp om og omigjen, men problemet mitt er at tvilen stadig kommer tilbake. Bør jeg bare holde tvilen for meg selv eller få han med til rådgivning? Det hadde han nok gått med på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...