Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #1 Skrevet 21. mai 2012 Til min store forbauselse sto mannen å tisset i kjøkkenvasket mens vår sønn på 1 år sto ved sidna. Han har gjort et noen ganger før vi fikk barn og trodde jeg hadde forklart han hvor EKKELT jeg syntes dette er. Han på sin side skjønner virkelig ikke hvorfor jeg hisser meg opp. Hvordan kan jeg få han til forstå at sånn gjør man bare ikke uansett hvor sjeldent det måtte være" Kan dere være så snill å sette ting litt i perspektiv for jeg er litt hormonbombe nå som jeg er gravid.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #2 Skrevet 21. mai 2012 Tiss har ingen ting på ett kjøkken å gjøre. Bakterier og mat.
Tingenes Herre Skrevet 21. mai 2012 #3 Skrevet 21. mai 2012 Å herregud. Spenn plastfolie over vasken og se han bli dekket av urinsprut neste gang han prøver seg. Med ondt skal ondt fordrives.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #4 Skrevet 21. mai 2012 Tingenes herre; har du sett litt for mye på barneprogramer eller?? Urin er som oftest sterilt da, men det er kjempe ekkelt. Hvis han synes det er helt ok kan du si at du skal nevne det foran vennene hans så får vi si om det bare er meg som overreagerer:-)
Gjest Heartbroken Skrevet 21. mai 2012 #5 Skrevet 21. mai 2012 Det går ikke an å sette dette i perspektiv. Det er bare ekkelt!!! Kjempeekkelt!!
Himmel og hav Skrevet 21. mai 2012 #6 Skrevet 21. mai 2012 Har dere utedo? For jeg husker at vi tisset i utslagsvasken til mormor om vinteren når det var mørkt og kaldt og skummelt å gå alene til utedoen... Om dere ikke har utedo, så er han en latsabb og en gris!
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. mai 2012 #7 Skrevet 21. mai 2012 Skillsmissegrunn Neida men helt ærlig hadde jeg forsiktig sagt at jeg nektet å bo med en som gjør slik. Men så vet jeg med sikkerhet at min hadde sluttet på flekken om han hadde noen så vemmelige Uvaner Hadde kanskje også nevnt at jeg var veldig nysgjerrig på om han gjorde dette hjemme hos sine foreldre og kanskje hintet til at jeg ville spørre. Hadde gått laaangt for å få slutt på det! æsj! Føler med deg
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. mai 2012 #9 Skrevet 21. mai 2012 Eksen min gjorde og det, utrolig ekkelt! Ikke for det, vi gjorde det hos bestemor før og, fordi doen var i kjelleren. Men det var en sånn gammel vask som hang på veggen da. Utrolig ekkelt er hvertfall...
C.L.H85 Skrevet 21. mai 2012 #10 Skrevet 21. mai 2012 Det er bare æsj! Kan du si til mannen din..... Eneste jeg vet som tisset i vasken var min oldefar som var dårlig til beins og hadde utedo. Og det gjorde han bare på vinteren når det var mørkt og glatt! Du må bare si at sånt er ekkelt og at kjøkkenet er et sted man lager mat, det er ikke et toalett.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #11 Skrevet 21. mai 2012 Å gud, som jeg hadde hÅpet dette var en tulleoverskrift Sier bare æsj, æsj æSJ, sÅ utrolig ekkelt. Jeg hadde blitt kjempesint hadde mannen min gjort det. Hadde kanskje ikke flyttet fra han av den grunn, men hadde jaggu meg truet med det, jeg hadde ikke hatt lyst til Å bo sammen med en gris! Men jeg er enig i at du kan ta det opp med kompisgjengen hans om han mener det er sÅ forbanna normalt
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #12 Skrevet 21. mai 2012 Her skjer det at mannen i huset må ty til enten dusjen eller vasken på badet om ungene bruker for lang tid på toalettet, men aldri om jeg hadde tillatt ham å bruke vasken på kjøkkenet, et sted går grensen :-p
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #14 Skrevet 21. mai 2012 Æsj... Nå ble jeg kvalm! Her har vi bare ett bad, og det hender noen ikke klarer å vente på tur. Da tar man en tur bort i skogkanten og tisser der, bor heldigvis usjenert til på stor tomt. Ikke under noen omstendighet er det greit å tisse i vaskene, dusjen eller andre avløp i huset!!!
Anonymtmedl Skrevet 6. september 2017 #15 Skrevet 6. september 2017 Å herregud! Jeg søkte opp "min far tisser i kjøkkenvasken" fordi jeg blir så forbanna sint og skamfull, men for flau til å si det til han fordi han blir flau når han blir oppdaget. Jeg har sagt det til han da jeg har oppdaget det før og ble ganske sint. Jeg bor hos han en periode nå, så jeg lager også mat på det kjøkkenet. Hele huset ser ut som et grisehus, men her går det laaaaangt over grensen. Han er over 70 og har vonde knær, så kanskje han ikke orker å gå opp trappa. Men da får han fader meg flytte til en leilighet. Jeg trengte å vite at det er noen andre som også gjør dette, og føler meg litt bedre nå. Det er så forferdelig ekkelt, og hva i helvete er grunnen til å ikke gå på do??? Jeg skriver egentlig her for å få ut frustrasjon. Snakk om LATSKAP EGOISME OG GRISERI!!! ÆSJ!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2017 #16 Skrevet 6. september 2017 Æsj... bare æsj. Anonymkode: 352c3...f71
Anonym bruker Skrevet 6. september 2017 #17 Skrevet 6. september 2017 Uff, haha! Kom til å tenke på at jeg gjorde det samme når jeg var liten hos mine besteforeldre. De hadde en bratt trapp med do i kjelleren. Ville alltid gå trappe da Anonymkode: 24180...60c
Anonym bruker Skrevet 6. september 2017 #18 Skrevet 6. september 2017 Si at neste gang du ser ham gjøre det skal du tisse i alle drikkeglassene ... Så kan han se om han fortsatt synes at det er helt greit med urin på kjøkkenet Anonymkode: 92953...c2c
Anonym bruker Skrevet 6. september 2017 #19 Skrevet 6. september 2017 Husker at jeg også gjorde det hos mine besteforeldre da jeg var liten fordi det var mørkt og kaldt på doet i kjelleren, og en bratt trapp ned dit. Før det, så tisset jeg på potta, og den ble også tømt i den samme utslagsvasken på kjøkkenet. Hendte også at jeg tisset i vasken på rommet mitt da jeg var liten, fordi jeg ikke giddet å gå til doen, hadde rom i 2. etg, og doen i 1.etg. (gammelt hus med vask i alle rom). Men om jeg hadde syntes det var greit nå, er jo en helt annen sak. Utslagsvasken på kjøkkenet er kanskje greit, men ikke den vasken der du tar oppvasken og skreller grønnsaker. Anonymkode: df9be...a2b
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #20 Skrevet 7. september 2017 Begynn å tisse i klesskapet hans. Anonymkode: b70cb...6f8
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #21 Skrevet 7. september 2017 Samboer og jeg ler godt, og er enige: Ring moren hans! Og/eller tiss i skoa. Anonymkode: 20fb0...5a7
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #22 Skrevet 7. september 2017 På 21.5.2012 den 7.52, Himmel og hav skrev: Har dere utedo? For jeg husker at vi tisset i utslagsvasken til mormor om vinteren når det var mørkt og kaldt og skummelt å gå alene til utedoen... Om dere ikke har utedo, så er han en latsabb og en gris! Dette! 😅 Anonymkode: d156a...a44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå