Gå til innhold

Inspirert- hva heter barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og liker dere normale navn eller navn som er litt mer uvanlig? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mia :) Enkelt, normalt og ikke minst kjempe fint :D

Skrevet

Simon og Synne. Liker litt sjeldne navn

Skrevet

Når jeg kalte banra mine det de heter, så var det Få som hadde navnet, men kort tid etter var de poppisnavn.. =(

Men de har spesielle mellomnavn da..

Skrevet

Simon og Synne. Liker litt sjeldne navn

Fine navn, men sjeldne? Er ikke dette nokså typiske motenavn?

Skrevet

William og Ailo Victor.

Jeg liker litt uvanlige navn og hadde et stort ønske om at William skulle hete Sean,men det ville ikke mannen min :( William var det eneste navnet vi ble enig om så da ble det det..

Skrevet

Spørs hva du mener med motenavn 23:24. Navnene er jo ikke supersjeldne, men med tanke på at 2600 personer i Norge heter Synne og 3700 gutter heter Simon, vil jeg ikke akkurat kalle det motenavn...

Skrevet

Mine har gamle, tradisjonsrike navn.

Ragni og Erik

Skrevet

sønnen min er oppkalt etter oldeforeldre, så han fikk navnet Tor-Olai. ikke så veldig spesielt, men spesielt nok at folk husker det fra gudstjenesten når han ble døpt.

Skrevet

Spørs hva du mener med motenavn 23:24. Navnene er jo ikke supersjeldne, men med tanke på at 2600 personer i Norge heter Synne og 3700 gutter heter Simon, vil jeg ikke akkurat kalle det motenavn...

Hvis du ser på kurven som viser bruk over tid på ssb.no, så ser du en kolossal økning i Bruk av navnene de siste 10 årene. Det er et motenavn.

Skrevet

Aurora Juliane :)

Viktigste for meg var betydnigen og meningen bak navnet

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Mille Margrethe :) liker litt sjeldne navn, Mille har jo blitt vanlig, men Margrethe er lite brukt i dag. Liker gamle navn ikke de nye man finner opp selv.

Skrevet

23.52, Ja, oki, forstår hva du mener, men når jeg tenker typiske motenavn tenker jeg på navn på topp ti lista

Skrevet

Robert og Mille :) Bryr meg ikke om navna er sjeldne eller gamle eller hba de måtte være, så lenge vi selv synes de er fine :)

Skrevet

William! Jeg ville i utgangspunktet ikke ha et topp på 10 navn. Men vi kjenner ingen her som heter det, og da gikk det greit :):)

Skrevet

Kaja :) Et fint og enkelt navn synes vi :)

Skrevet

Lyder, Otilie og Anton

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...