Anonym bruker Skrevet 20. mai 2012 #1 Skrevet 20. mai 2012 Hei, er det noen av dere alene foreldre her som har vært på storken eller liknende? Er det et forum her inn ang de som har valgt å få barn på egenhånd?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2012 #2 Skrevet 23. mai 2012 Tror nok du må spørre på ris og ros om et slikt forum, der følger adm bedre med Jeg har en søster som har fått 2 via storken (samme donor). Jeg er ganske godt inne i saken. Noe spesielt du lurer på?
lecoco Skrevet 30. mai 2012 #3 Skrevet 30. mai 2012 Vet litt, men hvor begynner man hele prosessen, steg for steg?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #4 Skrevet 31. mai 2012 http://www.klikk.no/...ticle595058.ece Står litt her. Du må finne klinikk i Danmark. Det utføres ikke i Norge. Man betaler for tilgang til informasjon om potensielle donorer, detetter betaler man for oppbevaring av sæd. Så tester man seg for å finne ut tidspunkt man har best sjanse for befruktning, og kaster seg på flyet ned til klinikken samme dag. Det tar i gjennomsnitt 4 befruktninger før man blir gravid, fordi nedfrosset sæd bare lever 1 døgn, mens fersk sæd lever 3-4 døgn (om jeg husker tallene riktig). Så det hele blir dyrere ved hver tur og inseminasjon... Anbefaler deg å søke litt på nettet om saken, og ta kontakt med flere klinikker. Da får du vite mer om valgmulighetene du har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå