Gå til innhold

Min tur snart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og kjenner på en følelse av skuffelse og misunnelse. Jeg har så lyst på barn, men akkurat nå setter økonomi og dagens situasjon en stopper for det. Venninna mi har akkurat fått barn og jeg føler at babyer popper ut overalt. Har så lyst på en liten selv. Pleier ikke å være misunnelig, men akkurat nå er det vanskelig å la være, fordi ønsket om barn er så sterkt.

Noen andre som kjenner på lignende følselser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke med barn, men har med å finne meg en mann som er glad i meg.

Alle vennene mine blir forlovet i hytt å pine og bryllup kommer på løpende bånd. Og jeg har så lyst til å finne meg en som vil være sammen med meg...

Så jeg er misunnelig på det, men er ikke noe bra følelse...

Skrevet

Jeg føler det helt likt :(

Sender deg en stor og god klem.

Skrevet

Bra at jeg ikke er den eneste. Takk for at dere valgte å dele lignende erfaringer. 22: 51, jeg forstår deg veldig godt. Man vil så gjerne unne andre alt godt, men så er det så vanskelig når man ønsker det så sterkt selv. Håper og tror at det ordner seg for deg snart:) HI

Skrevet

Hvorfor kan du ikke få barn nå da hi? Alt trenger faktisk ikke å være på stell for at man skal få barn. Så lenge man er i et forhold og har så man klarer seg :) Små barn er ikke dyre i drift, og trenger ikke stort annet enn masse kjærlighet og de helt basale behov :)

Skrevet

Det ble litt rart skrevet, siden jeg ikke er i et forhold selv og er høygravid hehe... Vi er separert. Det jeg mente var så lenge du har en å få barn med :)

Skrevet

Enig med deg Tigerpote, men jeg er student for tiden og vi har rett og slett ikke råd til å forsørge et barn i dagens situasjon, slik er det bare. HI

Skrevet

Ok. Alt går, men jeg skjønner at det å være student ikke er den mest gunstige tiden å bli gravid på. Har du lenge igjen av studiene da?

Skrevet

Har ett år igjen, vet det ikke er så lenge, men må jo gjerne jobbe en god stund også før det er sosialt akseptert å bli gravid fra arbeidsgivers side. HI

Skrevet

Har ett år igjen, vet det ikke er så lenge, men må jo gjerne jobbe en god stund også før det er sosialt akseptert å bli gravid fra arbeidsgivers side. HI

Tja, men det kan jo ta litt tid før du blir gravid, dessuten skal du jo være gravid i ni mnd :) Du har jo uansett ditt på det tørre om du skulle bli gravid ganske raskt etter å ha startet i en jobb. 1 år er ikke så lenge! Hold ut og lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...