Gå til innhold

Barn på fest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelpes. Mannen og jeg hadde invitert til fest i helgen, skulle servere middag og god drikke. I invitasjonen fremgikk det tydelig at vi hadde barnefri og at vi la opp til en "morsom" kveld. Ett av parene som var inviterte gav beskjed om at de ikke fikk barnevakt, og sa at de kom til å ta med datteren sin på 6 år. Mannen min gav beskjed om at dette var en voksenfest og st det kom til å Bli servert alkohol. Fikk da beskjed om at de da ikke kom, og vi avtalte at vi heller kunne treffes igjen snart. Fikk sms i går der det stod at det hadde ordnet seg for de, og at de derfor kom. Men!!! I går var middagen/ festen, og der stod de med jenta si på døra. Vi var fire vennepar, og få rørte alkohol, og samtaletemaene ble jo litt annerledes. Jenta la seg kl 2130, for som moren sa: det er jo helg. Æsj...følte kvelden vår ble ødelagt. Vi har sjelden barnefri, og la mye tid i denne middagen. Måtte bare få det ut!!! Er jeg ei sur gammel hurpe, eller var dette dumt. Kunne vi gjort noe annerledes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barn skal da slippe å være med på fest.. Tåpelig av disse foreldrene, da kunne de heller holdt seg hjemme.

Skrevet

Det synes jeg var dårlig gjort av foreldrene, både ovenfor barnet og dere.

Skrevet

Hehe, noen mennesker er bare dumme som brød når det gjelder slike ting altså. Jeg hadde blitt lettere sjokkert om jeg var dere, men ikke så greit å avvise dem i døren heller...

Skrevet

Her syns jeg faktisk at foreldrene var tåpelige, og burde holdt seg og datteren hjemme. Hun har ingenting på en slik middag å gjøre. Må jo ha vært dørgende kjedelig for henne i tillegg.

Jeg skjønner godt at det la en demper på festen.. Hadde faktisk blitt irritert på dem..

Skrevet

Hvis dere ikke kan hygge dere uten alkohol, har dere problemer. Hvordan blir kvelden dårligere av at folk drikker brus da?

Skrevet

Hvis dere ikke kan hygge dere uten alkohol, har dere problemer. Hvordan blir kvelden dårligere av at folk drikker brus da?

Spar meg.

Skrevet

Jeg er avholdt selv jeg, men til og med jeg skjønner at det blir en helt annen kveld med barn enn uten.

Det er ikke det samme så sitte tre fire voksne vennepar rundt bordet å kose seg med en bedre middag og å sitte voksne OG barn rundt bordet å spise middag. Hele stemningen, settingen, samtalene og humoren blir litt annerledes når det er bare voksne rundt bordet og av og til trenger man slike kvelder også!

Nå de har invitert til fest uten barn er det direkte uhøflig å stille med barnet på slep, hadde det vært et selskap med barn hadde selvfølgelig husets barn også vært hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...