Anonym bruker Skrevet 20. mai 2012 #1 Skrevet 20. mai 2012 Leser jo mye om utroskap her inne..Har dere blitt bedratt? Har dere selv vært utro?
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 20. mai 2012 #2 Skrevet 20. mai 2012 jeg mener å ha lest en vei at omtrent 50% er utro? I såfall er det jo veldig vanlig...
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2012 #3 Skrevet 20. mai 2012 Har aldri vært utro. Ble bedratt av kjæresten når jeg var i tenårene. Han hadde nok ganske mange på si, båe flørter og mer alvorlig roting. Usj. Egentlig veldig glad for at jeg fant det ut, og at det ble slutt. Vet ikke hvr vanlig det er, men virker som de fleste opplever det en gang eller fler..
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. mai 2012 #4 Skrevet 20. mai 2012 Eksen min var utro mot meg. Jeg har aldri vært utro mot noen.
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. mai 2012 #5 Skrevet 20. mai 2012 Ja til begge. Har vært utro, og blitt bedratt.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2012 #6 Skrevet 20. mai 2012 Ja, har blitt bedratt. Har to barn to forskjellige menn. Første begynte utroskapet etter jeg fortalte jeg var gravid. Så fant jeg det ut, og han slo opp fordi jeg fortalte "dama" hans sannheten. Andre var utro ca 1,5år etter vi ble sammen. Etter det prøvde vi å forholdet til å funke. Men, det gjorde det ikke.. Jeg ble gravid med han, og etterhvert utartet ting seg. Krangler, trusler, vold.. Jeg var på vei til å gå fra han flere ganger, men truslene om at han skulle ta fra meg ungene var.. Overveiende nok til at jeg ble. Tilslutt hvor det gikk så langt at jeg i desperasjon etter å føle meg.. verdsatt utviklet et lite forhold med en annen. Og når han fant ut det, raknet alt. Politiet ble tilslutt tilkalt etter noen episoder og fikk da viljestyrken til å gå. Om jeg angrer på MITT utroskap? Ja. Det var ikke rettferdig. Det var et stort svik! Men, den gang da var livet så totalt "rævkjørt" at jeg ga en stor faen i hva som skjedde med forholdet og tenkte at DET kanskje var en løsning ut av det. Feil valg og desperasjonsvalg. Men, det som har skjedd har også fått meg til å få et bedre liv. Nå er jeg lykkelig. å slippe alle truslene, slagene og ikke minst den psykiske terroren og det å vite at barna var midt oppe i alt dengang da. Kan ikke beskrives! Nå er jeg lykkelig og barna mine lykkelige. Atferden deres er også forandret. De har fått et godt liv, og det er godt å se. Bare så synd jeg lot det gå så langt. Sitter igjen med mye skyldfølelse..
Gjest Kira med en av hver Skrevet 20. mai 2012 #7 Skrevet 20. mai 2012 Jeg aner rett og slett ikke om noen har vært utro mot meg. Men i mine langvarige og seriøse forhold, så tror jeg neppe det. Har selv aldri vært utro, men har vært fristet en eller to ganger!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2012 #8 Skrevet 20. mai 2012 Jeg har aldri vært utro. Han jeg var sammen med fra jeg var 18 til 23 år var utro flere ganger enn det er mulig å telle. Omreisende musiker og litt for mange fristelser han ikke klarte stå imot når jeg ikke var med på spillejobber... Mannen jeg ble sammen med da jeg var 24 år har jeg nå vært sammen med i 14 år og er så sikker som det går an å bli på at han aldri har vært utro.
Mamma med 2 små Skrevet 20. mai 2012 #9 Skrevet 20. mai 2012 Har aldri blitt bedratt. Var utro mot mannen min for mange år siden, vi löste problemene og satset videre sammen. Er i dag gift og har 2 barn. Angrer på at jeg var utro, ödela noen vennskap, men det endte da godt.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2012 #10 Skrevet 20. mai 2012 Har vært utro en gang, men slo opp med kjæresten dagen etter, så han måtte ikke leve med utroskapet. Det var vel mest en unnskldning til å klare å slå opp. Burde gjort det slutt først, men det gjorde jeg altså ikke. Min første kjæreste viste seg¨å være forlovet med en annen, så jeg vil si at det kvalifiserer til utroskap, ja.. De siste 10 årene har jeg vært lykkelig forskånet for sånt...
Frøken Ubesluttsom Skrevet 20. mai 2012 #11 Skrevet 20. mai 2012 Aldri opplevd at noen har vært utro mot meg og har heller ikke vært utro.
Isola&Lille+julegave Skrevet 21. mai 2012 #12 Skrevet 21. mai 2012 Jeg har aldri vært utro. Kommer aldri til å være det heller. Tok x'en på fersken, da.... Da var det på hodet og ræva ut!!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #13 Skrevet 21. mai 2012 Vet ikke om noen har vært utro mot meg, og jeg har vel ikke vært utro i et seriøst forhold (kanskje klina med noen i begynnelsen av et forhold?) Men veldig mange gifte menn, eller menn i forhold har prøvd seg på meg.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #14 Skrevet 21. mai 2012 Jeg har aldri vært utro, og heller ikke vært fristet. En av eksene mine var utro med nabojenta. Vi var da 18-19 år, og hun jenta var bare 14 år. Det var lillebroren til eksen som var 7-8 år som fortalte det til meg. Husker jeg syntes det var så utrolig ekkelt å tenke på at han hadde hatt seg først med henne og så med meg! I tillegg var hun jo bare en liten jente i mine øyne. Og ja, foreldrene til nabojenta fikk fortalt hva som hadde skjedd...
Gjest Mentha & Junior Skrevet 21. mai 2012 #15 Skrevet 21. mai 2012 Etter min erfaring nokså vanlig. Dessverre.
Gjest sandyBay1 Skrevet 21. mai 2012 #16 Skrevet 21. mai 2012 Yepp!!! Ex mannen min hadde seg med det støggeste kvinnfolket som fantes, mens jeg og ungene var i syden Hue & rævva ut ja. Og nei, de er ikke sammen i dag siden han har hatt minst 20 kvinnfolk etter henne
Soveposen Skrevet 22. mai 2012 #17 Skrevet 22. mai 2012 Har blitt bedratt, men har aldri vært utro selv. Det er det kvalmeste jeg ser!!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #18 Skrevet 22. mai 2012 Har blitt bedratt, men hadde likevel ikke dumpet min nåværende samboer hvis han mot formodning skulle være utro, siden det er kun sex, og jeg vet at jeg ikke får noe bedre enn ham. Men håper da at han holder seg trofast slik at jeg slipper å ta stilling til det problemet.
Gjest Miryks Skrevet 22. mai 2012 #19 Skrevet 22. mai 2012 Han har aldri vært utro (OIOIOI, så naiv jeg er som tror det?!), og jeg har aldri vært utro. Jeg har kyssa en annen, men gubben visste det før det skjedde. Det var et veddemål.
Gjest AnneS Skrevet 22. mai 2012 #20 Skrevet 22. mai 2012 Da jeg var i tenårene både bedro jeg og ble jeg bedratt av min daværende kjæreste. Skjønner egentlig ikke hvorfor vi var sammen Har vært sammen med mannen min i snart 9 år og ingen har vært utro Frister ikke heller!!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #21 Skrevet 22. mai 2012 Jeg HATER utroskap, kunne skrevet et laaaaangt innlegg på hvor utrolig dumt og egoistisk utroskap er! Har aldri vært utro og kommer aldri til å være det heller! Vet ikke om noen har vært utro mot meg, hadde jeg funnet ut at samboer hadde vært det/var det hadde vi ikkke hatt noe forhold lenger.. Jeg kunne sikkert tilgitt etterhvert, men aldri glemt det!
kaklemor Skrevet 22. mai 2012 #22 Skrevet 22. mai 2012 Har blitt bedratt i tidligere forhold. Jeg vet at min mann ikke ville vært utro.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 22. mai 2012 #23 Skrevet 22. mai 2012 Jeg har aldri vært utro, og heller ikke vært fristet. En av eksene mine var utro med nabojenta. Vi var da 18-19 år, og hun jenta var bare 14 år. Det var lillebroren til eksen som var 7-8 år som fortalte det til meg. Husker jeg syntes det var så utrolig ekkelt å tenke på at han hadde hatt seg først med henne og så med meg! I tillegg var hun jo bare en liten jente i mine øyne. Og ja, foreldrene til nabojenta fikk fortalt hva som hadde skjedd... Uff, hun var jo bare et barn:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå