froggy Skrevet 20. mai 2012 #1 Skrevet 20. mai 2012 Etter at gutten min begynte å såve rundt når han var 3 mndr, ventet vi i 2 uker med å flytte han til eget rom. Inne hos oss såv han i vugge, og nå i sprinkelseng. Etter vi flyttet han på eget rom har han våknet mye oftere på natta en noen gang. (har såvet på eget rom i 2 uker) noen som kjenner seg igjenn, og eventuelt har noen gode råd?
verdens heldigste mamma Skrevet 21. mai 2012 #2 Skrevet 21. mai 2012 Våre barn har ikke sovet hele natten så tidlig som deres barn, så de har sovet (i vugge) inne hos oss i ca 6 mnd før de har blitt flyttet på sitt eget rom. Men jeg innbiller meg at de sover bedre i vuggen enn i sprinkelsengen. Om du ikke allerede gjør det, prøv å legg noe rundt ham/henne som et slags "rede" så det er lunt på alle kanter. Å rulle en dyne eller et teppe til en pølse som du legger rundt hodet og ned langs sidene inntill barnet er en fin måte å gjøre det på. Håper det løser seg. Og gratulerer med tidlig nattsoving :-)
kaklemor Skrevet 21. mai 2012 #3 Skrevet 21. mai 2012 Har du prøvd evt . sammenrullet dyne/tepper ved kantene så han ligger lunt? Det gjorde vi her og vår har sovet så og si natta gjennom hver natt fra 3 1/2 mnd
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 21. mai 2012 #4 Skrevet 21. mai 2012 Hun sov hele natta fra hun var omlag 2 måneder, men jeg flyttet henne ikke på eget rom før hun var 8 måneder. Kan være at han værer at dere ikke er på rommet og at søvnen, ubevisst, blir dårligere av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå