Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det klikker snart for meg!!!!! Jeg hater det jævla spillet,men jeg klarer ikke å stoppe. Ikke er jeg flink heller,men jeg klarer ikke å gi meg. Måtte ta en pause fordi mini våknet,men fingrene klør etter å starte igjen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hater lyden av apene når sønnen min spiller, ut over det, aner ikke.

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Hmm nei, men hvis avhengighetsfaren er såpass stor så bør jeg nok holde meg langt unna ;) Sleit nok med Oblivion og Skyrim i sin tid.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Ja, jeg har prøvd, men nå er det flere mnd. siden jeg ble kvalm og lei av spillet. Tok litt tid å bli god, men jeg innså at jeg aldri kom til å slå rekorden til motstanderen min, så da sluttet jeg å spille.

Skrevet

Ser jeg har det spillet... Bør kanskje la vær da? Jeg koser meg med Swampy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...