Gå til innhold

Teit av meg å bake til en dåp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke invitert, men moren er veldig stressa da de skal ha alt hjemme utenom kirkegreiene. Skal også lage alt av mat og kaker selv så tenkte kanskje å overraske med en kake på fredag når jeg skal bort dåpsgave. Er det teit av meg? Tenkte en enkel eplekake som holder seg i to dager

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig ikke teit! Jeg ville kastet meg rundt halsen din :) Sånne mennesker trodde jeg bare fantes før i tida når damene hjalp hverandre!

Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeglad for det.

Har arrangert dåp tre ganger selv, hvor vi har holdt det hjemme og fikset alt uten hjelp. En kake hadde da gjort mye.

Skrevet

Hadde det vært meg, hadde jeg antageligvis kjøpt blomster til deg og vært evig takknemlig! :) Syns overhodet det ikke er teit av deg å bake, det er jo bare utrolig omtenksomt. Skulle vært flere som tenkte som deg! Det er kanskje lurt å gi beskjed til vertinnen på forhånd, da baker hun kanskje litt mindre før den store dagen og kan bruke kreftene på noe annet :)

Skrevet

Jeg hadde blitt veldig glad for omtanken jeg og tatt imot kaken med et stooort takk og et bredt smil =)

Jeg skal ha dåp til søndag, er det meg du baker til?

Hehe, neida =)

koselig

Skrevet

Ikke teit, men jeg ville sagt fra om det nå slik at moren slipper å stresse. Da blir gaven enda bedre :-)

Skrevet

Det er ikke teit. Men i stedet for å overrasske, kan du jo ringe henne å si at du gjerne vil bake en kake. Da slapper hun mer av, og du slipper å risikere at hun allerede har bakt den samme kaken.

Skrevet

Da gjør jeg det og da sier jeg ifra om det og :)

Skrevet

Jeg hadde blitt glad! Men veldig lurt å si fra om at du har tenkt å gjøre det så slipper hun å stresse.

Så si ifra - ikke overrask! :)

Skrevet

Venninne gjorde det for meg. Det var helt supert! Kom helt ut av det blå, og vi ble kjempe glad.

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Naboen min gjordet det samme for meg. Spurte om å få låne en kaffekanne av henne, og da sa hun at hun hadde planlagt å bake en kake til oss. Super hyggelig gjort!

Så hurra for snille venninner og naboer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...