Gå til innhold

Hvor mange timer ser du ungene dine om ettermiddagen på en vanlig ukedag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på når dere kommer hjem fra jobb, og hvordan ettermiddagene hjemme hos dere ser ut. Er begge foreldrene tilstede hver dag, eller jobber en av dere turnus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rundt 3.5 timer hver dag - men vi har nesten alle helgene sammen:) Jeg er alenemor.

Skrevet

Vi er som regel hjemme før fire hver dag. Noen ganger henter jeg barnet kl tre. Da er vi sammen helt til hun legger seg kl syv-åtte. Hun er tre år.

Skrevet

Eldste ser jeg 4 timer, yngste 2,5. Begge foreldrene er tilstede hver dag med mindre jeg har møter på ettermiddagstid.

Her er det middag, leking, barne-tv, et bad og så natta.

Skrevet

4-5 timer nå når jeg sykemeldt. Alt etter når de legger seg.

Ca 3 timer om jeg skulle gått på jobb.

Jeg henter lillebror ca 14.30-15.30. Storesøster kommer med skolebussen ca 14.40-14.50. Først er det lekser og litt tv. Middag i 16.30-17.00 tiden. Så er det ev. mer lekser, lek inne og ute, tv, dusj eller bading. Som regel kvelds og legging.

Samboeren kommer sjelden hjem til middag. Vi spiser som regel uten han eller starter før han har kommet hjem.

Han jobber til 15.30, men slutter aldri da. Hjemme aller tidligst 16.30. Ofte kommer han hjem når barna er i seng.

Skrevet

3.5 timer. Noen ganger litt mindre, for eksempel hvis jeg skal trening eller møte.

Skrevet

4- 5 timer de fleste ettermiddager. Samboeren eller jeg henter datteren i bhg rundt kl 15, da er eldste barnet allerede hjemme. Når jeg jobber, så er jeg hjemme kl 15.30 og da har samboeren hentet henne. Ca en dag i uka jobber jeg kveld.

Skrevet

Jeg har valgt å gå ned litt i stillingen min for å være en ekstra hel dag hjemme med barna og det kjennes veldig godt for både meg og ungene. De 4 andre dagene er jeg hjemme i 15.30 tiden og får da ca 4 timer sammen med han minste på 2,5 og 6 timer sammen han største:)

Skrevet

Ca. 3 timer på bhg-dager (4 dager per uke). Er alenemor. De resterende 3 dagene er vi sammen hele tiden :)

Skrevet

3t ca.

Skrevet

Henter barna i gjennomsnitt kl 14.45 og så legger de seg kl 19. Mannen kommer hjem kl 18.30, men han har en time eller to med dem før han leverer dem i barnehagen om morgenen.

Skrevet

Hmmm.. Det varierer en del, alt etter om jeg er på jobb, eller studerer hjemme. Jobber turnus og. Han blir hentet mellom 2 og 4, og legger seg i 7tiden.

Mannen har hobbyer han driver med, men det blir som regel etter leggetid. Jeg går på kveldsskole en gang i uka, men da er han som regel hjemme fra barnehagen om dagen, slik at vi får tid sammen da. Om jeg har senvakt er han ofte hjemme fra arnehagen før jeg skal på jobb om det passer med mannen sin jobb.

Skrevet

Når jeg jobbet så var jeg hjemme halv 7 og da la de seg kl ni. Har nå sluttet og jobbe og da er jeg hjemme med de hele dagen hver dag. Faren er også hjemme sammen med oss hver dag hele dagen. Deilig og kunne ha så mye tid sammen hele dagen. :)

Skrevet

3 timer, minus aktivitetene, og eventuell leking med andre barn på ettermiddagen. Har to barnehagebarn.

Begge foreldre til stede, ingen jobber turnus.

Jeg jobber deltid, og jeg har tre timer sammen med dem på morningen, en time der er faren hjemme også.

Skal endre på arbeidstidene mne til høsten, da de er begynt på skolen. Da blir det mindre tid på morningen, og lengre ettermiddager, med tid til lekser.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Henter de kl 14.30 og er med de til 19.30, så 5 timer.

Skrevet

Ca 2,5 timer på minsten, og 3 timer på eldste hver dag.

Henter ca 16.00 hver dag, og barna legger seg 18.30 og 19.00.

Skrevet

Jeg ser de 4 timer, pappan ser de 1 time siden han tar fjøset, noe må vi jo gjøre for ALLE de pengene vi bøndene får kastet etter oss.. Hehe ;)

Skrevet

2,5 timer, siden jeg kommer hjem kl 17 og hun legger seg kl 19.30. Synes jo det er altfor lite, men for vår del er det dessverre ikke mulig med noe mer akkurat nå.

Men pappaen er hjemme kl 14, og henter henne 14.30, så hun ser ham i 5 timer. Det hjelper på samvittigheten, hvertfall.

For å si det sånn, vi utnytter alt av fridager og helger godt, da gjør jeg lite annet enn å være med jenta mi.

Skrevet

ca 0,5 - 1 time om morran

og fra 3,5 - 0,5 time på kvelden.

Skrevet

Rettelse- ser henne 3,5 timer, 1 time om morran, og 2,5 om ettermiddagen.

Skrevet

jeg jobber turnus, så annehver uke ser jeg dem ikke om ettermiddagen i det hele tatt. Andre uken ser jeg de fra halv fire fire til de er i seng halv åtte åtte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...