Anonym bruker Skrevet 20. mai 2012 #1 Skrevet 20. mai 2012 .. passerer uke 39 i morgen, men skal ikke på kontroll for til fredagen. Og da skulle vi snakke om en mulig igangsettelse. Men jeg klarer ikke vente så lenge pga formen min, men den er ikke ille og alvorlig nok til at noe Må skje nå. Men slik jeg føler det og har det, så mener jeg det bør skje noe nå. Men hva kan jeg argumentere for??? Blodtrykket mitt har vært høyt, men har stabilisert seg nå(sist jeg sjekket hvertfall), og det meste annet er foreløpig ok. Nettopp hatt bihulebetennelse, men kjenner antibiotikaen enda og er i dårlig form, pluss resten av det "vanlige" på slutten.. Vet at kanskje noen av dere syns jeg kan vente noen dager til når jeg først har kommet så langt, men det er en kamp hver dag, ikke minst med bekkenet(sitter i rullestol). Noen tips, vær så snill? Så jeg kan ringe legen i morra og spørre om å få time før.. tusen takk for forståelse...
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2012 #2 Skrevet 20. mai 2012 Jeg ble satt igang, men det var pga barnet. Det var rolig og sparket lite, de var ikke fornøyd med ctg (hjerterytmen til barnet) og mente hun var slapp og utilpass der inne. De ville derfor ha henne ut så fort som mulig for å kunne undersøke henne fysisk. Mine plager var aldri noe tema, alt fokuset var på barnet. Har inntrykk av at det er slik de tenker. Vi som "ruger" må holde ut, men er det noe med barnet har vil de gjerne hjelpe det ut.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2012 #3 Skrevet 20. mai 2012 Jeg ble satt i gang etter 3 dager med maserier. Siste natta med maserier gikk slimproppen, å jeg hadde fått en liten åpning. Jeg sov svært lite, å var veldig sliten. Så da tok de vannet, litt over en uke før termin. Jeg hadde noen netter før vært innlagt på sykehuset med en ctg. som hoppet (?), men den ble normal i løpet av natta på sykehuset. Men legen der tøyde meg. Selv før termin.. Så jeg tror det kommer veldig an på hvilket sykehus det er snakk om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå