Gå til innhold

Sex!:) dere leser på eget ansvar;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å guuud som jeg har fått sexlyst!:) forrige svangerskap mistet jeg hele sexlysten, og når vi først hadde var det bare vondt!

Rett og slett RAKE motsetning til denne gang..det er helt ekstremt! Er kåt fra morgen til kveld! Og i dag forlangte jeg at vi prøvde ANALT!! Å det har jeg ALLTID nektet og skulle aldri ha det, må si jeg ikkje kjenner meg selv igjen. Og stakkars mann, nå sa han at jeg ikke får slite han helt ut så fikk invistere i en dildo! Haha. Stakkar mann (satt å stønnet av sårhet i badekaret)

Er jeg allene eller er det flere som har fått helt ekstrem og vill sexlyst?:P hehe

Videoannonse
Annonse
Gjest AnneS
Skrevet

Haha! SÅ flott da :D Har nok hatt det motsatt i mine svangerskap dessverre... Men nyyyt ;)

Skrevet

Kan variere faktisk! Fra overfall midt på natta, og KONSTANT lyst.. til noen dager med null lyst! Liker best de periodene med masse lyst seff :P

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Jeg hadde det sånn, har det egentlig slik til vanlig også, men var ekstremt da jeg var gravid!! Enjoy!

Skrevet

Signerer Juliea+gullet :)

Jeg er kåt til vanlig og var kåt når jeg var gravid også.

Sex er bare herlig :P:D

Skrevet

Jeg blir superkåt når jeg er gravid, men da mister an lysten selvfølgelig. Har mest lyst på analt jeg også, men må dessverre ta til takke med min lille "hjelper" i nattbordsskuffen. Heldig du som har en mann som har lyst i alle fall. Vi har sikkert hatt sex fem ganger i løpet av svangerskapet :( (uke 30 nå)

Skrevet

Jeg er som sexgal å regne når jeg er gravid :D Artig når man ikke har en mann... Men har en "venn" da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...