Anonym bruker Skrevet 20. mai 2012 #1 Skrevet 20. mai 2012 Er det så fantastisk morsomt å se om noen kommer med gode råd til en oppdiktet situasjon? Og i samme øyeblikk risikere å gjøre narr av andre som kanskje er i tilsvarende situasjon? Jeg ser helt ærlig ikke fascinasjonen i det, og jeg fatter ikke hvordan det skal være så himla morsomt for den som skriver det heller. Må være humor på et ekstremt lavt nivå i så fall.
khm Skrevet 20. mai 2012 #3 Skrevet 20. mai 2012 Ser på de som litt underutviklede mennesker som ikke har lært folkeskikk hjemme
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2012 #4 Skrevet 20. mai 2012 Det værste er jo at noen ganger når jeg skriver, tror folk her inne at det er troll.Men jeg er dønn seriøs.Hvis man har enkelte meninger osv som ikke er som ALLE andres blir det tatt for å være tull og troll...
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2012 #6 Skrevet 20. mai 2012 Tipper hun sikter til "Jeg finner deg ikke attraktiv"-tråden.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2012 #7 Skrevet 20. mai 2012 Bh innlegget høres heller ikke så særlig troverdig ut, må jeg si. Men tror litt mer på den enn på "jeg finner deg ikke attraktiv...." tråden.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 20. mai 2012 #8 Skrevet 20. mai 2012 Selv om enkelte kanskje er trolling så er noen av dem likevel interessante tema å diskutere og da er det vel ikke så nøye om historien er sann eller ikke (snakker ikke om trollene som er direkte slem eller henger ut andre brukere)
Gjest Mentha & Junior Skrevet 21. mai 2012 #9 Skrevet 21. mai 2012 Nei det er ikke alltid så nøye om historien er sann, men synes det er litt spesielt med folk som sitter og godter seg over andre som gir svar. Og så fort det er et innlegg med noe som høres litt på kanten ut så er det alltid noen som roper "troll". Det senker jo troverdigheten drastisk for folk som faktisk har et alvorlig problem og ikke blir trodd at enkelte lager tulleinnlegg og siden gjør narr av folk som svarer i god tro. Eller som i går, at noen gir seg ut for å være HI av en annen tråd, og så prøver å overbevise om at det er et tulleinnlegg. Forkastelig etter min mening.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #10 Skrevet 21. mai 2012 Hei! Det er jeg som skrev " Jeg finner deg ikke attraktiv"-tråden. Og siden du spør hva som er meningen med trolleinnlegg, så må jeg jo spørre deg : Hva er poenget med å lage en egen tråd for å sette min historie i tvil? Jeg kan sverge på alt jeg eier og har, at min historie er sann. Og det gjør meg virkelig vondt å ikke bli trodd. Jeg forstår heller ikke hvorfor jeg skulle finne det opp. Jeg lagde den tråden fordi jeg ønsket råd, og motivasjon til å bryte ut. Og det fikk jeg, og det setter jeg enormt stor pris på. Jeg forstår ikke hva det er med min tråd som overbeviser deg om at min historie ikke er sann?
khm Skrevet 21. mai 2012 #11 Skrevet 21. mai 2012 Ja at noen setter opp ett innlegg om ett tenkt problem gjør ikke så mye, kan da bli en artig diskusjon om det å. Men som du skriver om den igår, om hun som kuppet en alvorlig tråd med å si at det var hun som bare trollet er jo helt på trynet. Da er det virkelig noe feil en plass! Men vært noen sånne veldig på kanten i det siste, lurer på om det er flere eller om det er den samme personen uten noen form for empati eller intelligens. Hun prøvde seg jo med at hun var doktorgrads student, litt festlig egentlig.
khm Skrevet 21. mai 2012 #12 Skrevet 21. mai 2012 Hei! Det er jeg som skrev " Jeg finner deg ikke attraktiv"-tråden. Og siden du spør hva som er meningen med trolleinnlegg, så må jeg jo spørre deg : Hva er poenget med å lage en egen tråd for å sette min historie i tvil? Jeg kan sverge på alt jeg eier og har, at min historie er sann. Og det gjør meg virkelig vondt å ikke bli trodd. Jeg forstår heller ikke hvorfor jeg skulle finne det opp. Jeg lagde den tråden fordi jeg ønsket råd, og motivasjon til å bryte ut. Og det fikk jeg, og det setter jeg enormt stor pris på. Jeg forstår ikke hva det er med min tråd som overbeviser deg om at min historie ikke er sann? Det er jo det med anonyme at det er litt vanskelig å vite hvem som er hvem, så ikke sikkert at det var HI som mente din tråd. Men det kan h*n sikkert svare på selv.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. mai 2012 #13 Skrevet 21. mai 2012 Det var jo et innlegg her igår der personen utga seg for å være HI i en annen tråd med et særdeles alvorlig tema og latet som hun da trollet. Og det er stadig trolleinnlegg her, der HI etterhvert innrømmer at det bare er tull. Helt unødvendig og fjollete. En ting er innlegg der det er helt åpenbart at man tuller, men ikke når det er alvorlige tema der man fremstår som troverdig. Det er bare trist, og jeg synes egentlig mest synd på dem som sitter og finner på disse tingene. Jeg lurer jo på hvaslags liv de egentlig har.
Musemorbr / Skrevet 21. mai 2012 #14 Skrevet 21. mai 2012 Jeg liker trolleinnlegg som er morsome, og der historien er helt vill og for god til å være sann. Innlegg som er ment humoristiske for leseren, ikke bare for hi. Da er det bare gøy. Disse andre trollene kan bare gå og sole seg.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #15 Skrevet 21. mai 2012 Jeg ser heller ikke poenget med trolletråder der det like gjerne kunne vært sant. Hvem gidder å dikte feks at mannen er utro med nabodama osv.. Hva slags glede får de da? Men tror (håper kanskje) at de innleggene ikek er trolling.. Noen trolleinnlegg er jo bare morsomme da, hvertfall om Hi følger opp tråden sin, og man kan få en veldig god underholdning.. Feks hun som ville ha keisersnitt hjemme i stuen sin, og hun med mannen som hadde parkert bilen sin i feil garasje. Kjempemorsomt..
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #16 Skrevet 21. mai 2012 Hei! Det er jeg som skrev " Jeg finner deg ikke attraktiv"-tråden. Og siden du spør hva som er meningen med trolleinnlegg, så må jeg jo spørre deg : Hva er poenget med å lage en egen tråd for å sette min historie i tvil? Jeg kan sverge på alt jeg eier og har, at min historie er sann. Og det gjør meg virkelig vondt å ikke bli trodd. Jeg forstår heller ikke hvorfor jeg skulle finne det opp. Jeg lagde den tråden fordi jeg ønsket råd, og motivasjon til å bryte ut. Og det fikk jeg, og det setter jeg enormt stor pris på. Jeg forstår ikke hva det er med min tråd som overbeviser deg om at min historie ikke er sann? Hei igjen, Jeg har ikke skrevet noe sted om at det var din tråd jeg mente? Det var noen andre som skrev det. Har ingen tvil om at det du skrev er sant. Mente trolleinnlegg generelt, synes det er kjipt at det dukker opp trolleinnlegg innimellom, hvor HI av tråden plutselig skriver at "Haha det var bare tull, tenk at det var så mange idioter som gikk på" eller noe sånt. Og som det er nevnt her, det trekker ned troverdigheten til andre innlegg, som f.eks ditt, hvor det ble nevnt trolling flere ganger. Føler veldig med deg og din situasjon, og jeg har også kommentert i tråden din (med råd og støtte!), og jeg er veldig glad for at du kom deg ut HI
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #17 Skrevet 21. mai 2012 Hei! Det er jeg som skrev " Jeg finner deg ikke attraktiv"-tråden. Og siden du spør hva som er meningen med trolleinnlegg, så må jeg jo spørre deg : Hva er poenget med å lage en egen tråd for å sette min historie i tvil? Jeg kan sverge på alt jeg eier og har, at min historie er sann. Og det gjør meg virkelig vondt å ikke bli trodd. Jeg forstår heller ikke hvorfor jeg skulle finne det opp. Jeg lagde den tråden fordi jeg ønsket råd, og motivasjon til å bryte ut. Og det fikk jeg, og det setter jeg enormt stor pris på. Jeg forstår ikke hva det er med min tråd som overbeviser deg om at min historie ikke er sann? Hei igjen, Jeg har ikke skrevet noe sted om at det var din tråd jeg mente? Det var noen andre som skrev det. Har ingen tvil om at det du skrev er sant. Mente trolleinnlegg generelt, synes det er kjipt at det dukker opp trolleinnlegg innimellom, hvor HI av tråden plutselig skriver at "Haha det var bare tull, tenk at det var så mange idioter som gikk på" eller noe sånt. Og som det er nevnt her, det trekker ned troverdigheten til andre innlegg, som f.eks ditt, hvor det ble nevnt trolling flere ganger. Føler veldig med deg og din situasjon, og jeg har også kommentert i tråden din (med råd og støtte!), og jeg er veldig glad for at du kom deg ut HI Da beklager jeg for at jeg misforsto Takk for omtanken
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #18 Skrevet 21. mai 2012 Veldig merkelig og rar "hobby".. Lage innlegg som ikke er sanne, og så krangle og drive på. Forstår rett og slett ikke hva som er gøy med det. Må jo bli laget av mennesker som har VELDIG lite å bedrive tiden sin med, og har dårlig humor.. Forresten, nå har jeg besøk av Kronprins Håkon, og Mette Marit vet det ikke.. Hva skal jeg gjøre?? Få dere ett liv a, "troll"!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå