Anonym bruker Skrevet 20. mai 2012 #1 Skrevet 20. mai 2012 Eller kommer du ALDRI til å gjøre det igjen?
***Curious*** Skrevet 20. mai 2012 #2 Skrevet 20. mai 2012 Jepp! Hoppet tandem i fjor sommer. Anbefales! Var på nippet til å melde meg på fallskjermkurs etterpå, men droppet det da jeg ble gravid utpå høsten Et sykt kick, men det var ikke sånn som jeg trodde, at det ville kile veldig i magen... var mer veeeeldig spennende og en syk følelse av å overvinne meg selv da vi bikket oss ut fra flyet
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. mai 2012 #3 Skrevet 20. mai 2012 Mannen har, og han holdt også på å melde seg på kurs. men siden det er svindyrt fikk jeg snakket han fra det...
T&S&F Skrevet 20. mai 2012 #5 Skrevet 20. mai 2012 Ja, jeg har hoppet tandem og det var helt sinnsykt moro! Det skal jeg gjøre igjen!!
anna_duck Skrevet 20. mai 2012 #6 Skrevet 20. mai 2012 Gjør det gjerne igjen!!!! Holdt også på å melde meg på kurs, men for å beholde sertifikatet må man hoppe et visst antall hopp i året. Og det blir litt tungvint når jeg måtte reise så langt til et hoppsted.. :-(
Squirrel79 Skrevet 20. mai 2012 #7 Skrevet 20. mai 2012 Jeg hoppet solohopp med statisk line fra flyet for ca. 10 år siden. Var en helt fantastisk ubekrivelig følelse. Fallskjermen var festa i flyet, slik at når jeg hoppa så ble den utløst av lina som var festa. Vi ble kurset en hel dag før hoppinga med drilling på hva vi skulle gjøre om skjermen ikke løste seg ut etc. Gikk kjempebra, og jeg har lyst å gjøre det igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå