Gå til innhold

Noen her som har hoppet fallskjerm. Var det bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller kommer du ALDRI til å gjøre det igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Hoppet tandem i fjor sommer. Anbefales! Var på nippet til å melde meg på fallskjermkurs etterpå, men droppet det da jeg ble gravid utpå høsten ;)

Et sykt kick, men det var ikke sånn som jeg trodde, at det ville kile veldig i magen... var mer veeeeldig spennende og en syk følelse av å overvinne meg selv da vi bikket oss ut fra flyet :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Mannen har, og han holdt også på å melde seg på kurs. men siden det er svindyrt fikk jeg snakket han fra det...

Skrevet

kan anbefales, var helt sjukt :)

Skrevet

Ja, jeg har hoppet tandem og det var helt sinnsykt moro! Det skal jeg gjøre igjen!!

Skrevet

Gjør det gjerne igjen!!!!

Holdt også på å melde meg på kurs, men for å beholde sertifikatet må man hoppe et visst antall hopp i året. Og det blir litt tungvint når jeg måtte reise så langt til et hoppsted.. :-(

Skrevet

Jeg hoppet solohopp med statisk line fra flyet for ca. 10 år siden. Var en helt fantastisk ubekrivelig følelse. Fallskjermen var festa i flyet, slik at når jeg hoppa så ble den utløst av lina som var festa. Vi ble kurset en hel dag før hoppinga med drilling på hva vi skulle gjøre om skjermen ikke løste seg ut etc. Gikk kjempebra, og jeg har lyst å gjøre det igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...