Anonym bruker Skrevet 20. mai 2012 #1 Skrevet 20. mai 2012 Vanlige navn ,men vil gjerne bruke navn fra bestemødrene til snuppa =) Hvilken av disse synes du?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2012 #3 Skrevet 20. mai 2012 Ja det var jo fint da,mannen likte det godt =) Men blir ikke det litt tungt? at vi bare kommer til å bruke første navnet uansett da?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2012 #4 Skrevet 20. mai 2012 Jeg synes ikke det er tungt. Elsker dobbeltnavn som begynner på samme bokstav til jenter. Synes det klinger veldig fint.
butt Skrevet 20. mai 2012 #5 Skrevet 20. mai 2012 Hvis dere skal bruke bare ett synes jeg Emma helt klart er finere, men Emilie er også fint. Emma Emilie synes jeg var veldig fint, og er det oppkalling i tillegg er det jo supert
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2012 #6 Skrevet 20. mai 2012 Ja det var jo veldig fint =) men tenker litt at vi vil spare et av de i fall om vi får ei jente til en gang ehhe =) Så blir mest sannsynelig et av de , tenker det blir litt rart å bruke emma emilie i det daglige litt langt kanskje , hmm
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2012 #9 Skrevet 20. mai 2012 Vanlige navn ,men vil gjerne bruke navn fra bestemødrene til snuppa =) Hvilken av disse synes du? Jeg bare greier ikke Emma. Da jeg vokste opp (på åtti og nitti-tallet) brukte vi "emma" som slang for funksjonshemma/utviklingshemma.. "er du helt emma" liksom;-) Sikkert fordi "Emma Hjorth" (senter for funksjonshemmede eller noe sånt .. med sansehus o.l.) lå like ved... I tillegg heter jo omtrent halvparten av barnekullene fra ti år tilbake og nesten frem til i dag Emma... sååå... Emilie!
Gjest sug lut Skrevet 20. mai 2012 #10 Skrevet 20. mai 2012 (endret) Emma Emily... det er en av de fineste sangene som finnes - etter tre forsøk på å putte inn youtube-link gir jeg opp, men søk den opp, Hot Chocolate - Emma Endret 20. mai 2012 av sug lut
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #11 Skrevet 21. mai 2012 Det var litt vemmelig når du skrev det med hemmet over her anonym,vi har faktisk et sterkt utviklingshemmet barn fra før og er livredde barnet i magen får det samme , noe vi ikke får svar på før hun er nærmere et år . Fikk en ekkel klump i magen. =(
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2012 #12 Skrevet 21. mai 2012 Sug lut : Søkte opp sangen ,det var litt artig =) Har ikke hørt den før jeg .
Gjest sug lut Skrevet 21. mai 2012 #13 Skrevet 21. mai 2012 Sug lut : Søkte opp sangen ,det var litt artig =) Har ikke hørt den før jeg . Den er gammel og god
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 21. mai 2012 #14 Skrevet 21. mai 2012 Liker Emma navnet, men teit jente som heter det så jeg har litt dårlige assosiasjoner... Emilie er super fint det var på min liste, men det er jo så vanlig... Syntes også dobbelt navn er veldig fint! Da kan hu selv også velge om hun vil hete ene eller det andre. Jeg har tungt langt dobbelt navn, (Julie Alexandra) Bruker de aldri sammen, men bruker begge to og har en gjeng der jeg heter Julie og en der jeg er Alex(andra) Datteren min har også tungt dobbeltnavn der begge begynner på M, jeg vil gi henne muligheten til å velge og syntes dobbeltnavn er flott så jeg ville gått for Emma Emilie <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå