Gå til innhold

Er det et hint jeg bør ta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriver med en mann på nettdating, han har merket meg som interessant, jeg det samme tilbake. Har skrevet noen brev frem og tilbake, og når jeg skriver til han, så ser jeg at han leser de med en gang. Men det tar gjerne 1-2 dager før han svarer. Men når han svarer, så stiller han meg spørsmål og er hyggelig, slik at vi har samtalen gående. Men jeg ser han ofte er pålogget uten å skrive tilbake. Er det et hint til meg? Synes det er vanskelig å vite når han er hyggelig når han først svarer... Skal jeg gi han opp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. Interessert er han, for ellers ville han ikke svart. Kan det være at han er på jobb når han leser de, og ikke kan svare da? Kanskje liker han å tenke nøye over svarene før han sender de? Og i aller verste fall... Kanskje har han kone eller samboer, og kan derfor ikke skrive når hun er hjemme? Nei det er ikke godt å si. Mest sansynlig liker han bare å ta seg god tid.

Skrevet

Ja... Tviler på det med samboer eller kone, han virker ganske ærlig og har mange bilder. Men, man kan jo selvfølgelig aldri vite. Og selv om han er hyggelig og stiller spørsmål, så er det ikke lange brevene han skriver. Og han er av og pålogget hele tiden. Jeg har ikke vært der så lenge, så jeg er ofte innom og titter. Har ingen hast, men skulle gjerne skrevet litt mer med han for å finne ut, men vet ikke om jeg gidder når han er så treg, to dager er litt overdrivelse mener jeg da... Kanskje ikke nettdating er noe for meg.

HI

Skrevet

Kanskje du burde snakke med flere enn bare han, og selv vente litt med å svare han? Eller, i alle fall før du dropper han, spørre han hvorfor han svarer så sent.

Skrevet

Jo, prater med fler også, men ingen som er så veldig interessante. Nei, tror jeg gir han opp jeg. Virker som en fyr som kanskje er litt har to get og har bedre ting å gjøre enn å få seg dame. Jeg tar ting gjerne rolig, men jeg gidder ikke å bruke tiden på å vente hele tiden.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...