Gå til innhold

Jeg er så glad for å være gravid!!


Prøverpåentil

Anbefalte innlegg

Jeg er 21 uker imorgen...og er så glad for å være gravid!! Er så deilig å kjenne de små sparkene.. jeg gleder meg så fælt til å møte den lille!

Vært plaget med mye kvalme og litt med bekkenet.. men..

 

Jeg er så glad!!! <3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner igjen følelsen! Jeg brukte lang tid på å skjønne at dette gikk veien, og lykkefølelsen har virkelig blomstret siste tiden. Når man kjenner sparkene er jo lykken komplett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina10

åja det er helt herlig:D bare nyter hver dag som går:) Ikke vært noe dårlig så heldig med den, er så mange andre som sier de er så fært og er lei allerede.. Deilig at endelig noen sier at de er glade for det:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempe glad for å være gravid jeg også! :) Herlig at det endelig sitter en spire og at alt går bra! Nyter at magen er nydelig babyrund, nyter sparkene og vissheten om å være over halvveis! :)

 

Uansett hvor plaget jeg er/blir så er det godt at lykkefølelsen endelig blomstrer! hadde litt vanskelig for å tro på det i starten jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig lykkelig :) Litt plaget med ryggen osv. Men å kjenne at den lille der inne blir sterkere og sterkere med sparkene sine, og sambo fikk for første gang kjenne spark i går er toppen på lykke :)

 

Føler også at graviditeten har ført meg og sambo nærmere hverandre, og vi storkoser oss sammen. Og han er så flink til å ta vare på meg og si hvor fin jeg er. Jeg er rett og slett lykkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...