Anonym bruker Skrevet 20. mai 2012 #1 Skrevet 20. mai 2012 For jeg tror de absolutt finnes der ute. Har så dårlig selvtillit for tiden, trenger å muntre meg selv opp litt
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2012 #2 Skrevet 20. mai 2012 Ja jeg vet om en. Blogg om ett par som skal slanke seg sammen og ta sånn operasjon. Mannen fikk operasjonen først, og tror hun fikk den til slutt også.. Husker ikke hva den heter, men ett eller annet med gastrosleeve.. Skal goggle og leite litt;) Fins nok MANGE sånne blogger, men vet bare om den ene;) Tror hun annonserte den her engang, og at det var sånn jeg kom over den..
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2012 #3 Skrevet 20. mai 2012 Her var den ; http://slankeoperasj...e.blogspot.com/
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2012 #4 Skrevet 20. mai 2012 Wow, den så skikkelig gjennomført ut! Takk:)
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 20. mai 2012 #6 Skrevet 20. mai 2012 Søk opp KRISTINE FJELLESTAD - Kampen mot overvekten Får ikke skrevet adresse, da pc'n ikke vil vise meg adresse her :-p Men er veldig fin blogg hvertfall
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #7 Skrevet 28. januar 2016 Mange som lider av overvekt har fått bedre liv ved hjelp av overvektsoperasjoner Anonymous poster hash: a924d...690
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå