Gå til innhold

Hvor gikk vannet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt gikk i sengen. Neste graviditet skal jeg ha tisselaken :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I det jeg skulle gå fra vår bil og over i ambulansen. Rask fødsel, derfor ambulanse

Skrevet

mitt gikk også i sengen, helt plutselig.. lå å leste før jeg skulle legge meg. men hadde ligget på håndkle den siste uken, så slapp å få noe i sengen. :)

Skrevet

Første gangen ble det tatt for å starte fødselen

Andre gangen litt og litt underveis, en god stund etter riene hadde startet og jeg var i fødsel på sykehuset

Tredje gangen i sykehussengen samtidig som hodet var på vei ut.

Skrevet

Hjemme i senga begge gangene. Første gangen gikk det 3 uker før termin og jeg tenkte med nr. 2 at jeg skulle kjøpe en sånn "kladd" å ha i senga. Søndag 2 uker før termin kikk vannet igjen i senga og jeg som skulle på apoteket mandag morgen å kjøpe beskyttelse til senga.

Skrevet

Første gang ble det tatt på sykehuset, andre gang gikk det en mnd for tidlig mens jeg vaska opp, så jeg var ikke helt sikker på om det var fostervann eller oppvaskvann :P

Ungen var ute 2 timer etterpå....

Skrevet

Våknet opp midt på natta og kjente at noe ikke stemte. Satte meg opp i senga og kjente et knepp. RAkk å reise meg opp, så vannet gikk på gulvet og på vei inn til badet:)

2. gangen gikk det under fødsel på sykehuset.

Skrevet

Hmm..

Jeg merka at det skulle til å gå i senga (faktisk..) og satte meg opp og så splæsja det i håndkle jeg hadde under rumpa (jeg hadde sikra senga med tisselaken, kladd og håndkle oppå der igjen.. ).

Andre gangen gikk det på gulvet på rommet og tredje gang merka jeg det skulle komme og satte bøtta under, for å ikke få så mye oppvask :P

Og jeg har bare en baby.. :P

Skrevet

De 4 første gangene tok de det på sykehuset. Den 5. gangen mens jeg satt på fb og ventet på at sønnen min skulle våkne. Merket et knepp, før det begynte å sildre. Var ei som spratt fort opp, hehe!

Skrevet

En søndag morgen, akkurat idet jeg sto opp av senga. :)

Skrevet

Vannet med barn nr 5 gikk på en gullsmedbutikk! Vesla fikk et hjertesmykke i hvitt-gull i gave fra dem ;)

Skrevet

I senga, men merket det så spratt opp og det meste havnet på gulvet.

Skrevet

Da lurer jeg på mammaigjen, hva gjorde du da?

Tilbød du å vaske det opp eller hva gjorde du? Lurer på dette tilfelle det skjer med meg, lurer på hvordan jeg kommer til å reagere...

Skrevet

Første gang i senga på sykehuset rett etter jordmor hadde satt klyster på meg.

Andre gang i bilen utenfor sykehuset i det jeg prøvde å komme meg ut.

Skrevet

Mitt gikk i gangen mellom soverommet og badet. Var på vei inn på badet for å tisse, men brått rant det fostervann nedover beina mine.. Det som er litt komisk var at hunden vår sover i den gangen, så jeg kom meg jo på do nesten med en gang vannet gikk, mens bikkja sto å sleika opp fostervann.... Æsj.... Han var kjempefornøyd da!

Gjest tilda med to små <3
Skrevet

Første gang på soveromsgulvet, andre gang ble det tatt på fødestua.

Skrevet

Alle tre gangene ble vannet tatt på sykehuset i sykehussenga. Alle tre fødslene er igangsatt. Siste endte i keisersnitt etter 2 døgn.

Skrevet

Første: i fødesenga 45 min før han var ute.

Nr to: på gulvet på kladder, mens jeg stod på kne bøyd over senga. 20 min før han var ute, og på sykehuset.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

første gang gikk det på badet i leiligheta vår, andre og tredje gangen ble vannet tatt for å få igang bedre rier. 4 gang gikk det da jeg reiste meg fra ctg undersøkelsen.

Skrevet

Begge gangene i gangen utenfor toalettet . Skulle begge gangene vaske meg etter sex , også gikk vannet ;-)

Skrevet

Hjemme på badet når jeg bøyde meg over do for å kaste opp. Rant nedover beina. Trodde jeg tisset på meg, vasket det bort og la meg til å sove igjen. Når jeg var på do neste gang og det aldri sluttet å renne forsto jeg hva det var.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...